صرف نظر از شکل، فرش ماشینی می تواند به عنوان مرکز یک اتاق استفاده شود. هنگامی که در جلوی مبلمان قرار می گیرد، هنوز هم می تواند گرمای بیشتری در فضای مورد نظر ایجاد کند.
ما می دانیم که اکثر مبلمان، دیوارها و سایر اشیاء دارای زوایای راست هستند. بنابراین، انتخاب یک فرش مستطیلی یا مربعی سنتی همیشه متدوال بوده است.
با این حال، خرید فرش گرد راهی عالی برای اضافه کردن تنوع به یک اتاق بی‌جان است. انتخاب فرش گرد برای هر اتاق، از جمله اتاق نشیمن، اتاق غذا خوری، اتاق خواب و یا ورودی های خانه امکان پذیر و زیباست.
راه های مختلفی برای گنجاندن این فرمت فرش در دکوراسیون وجود دارد تا فضای خانه شما را خیره کننده و زیباتر کند.

فرش گرد 1200 شانه ورساچه

خرید اینترنتی فرش گرد

فرش گرد نسبت به فرش ماشینی دیگر از جمله مستطیل جلوه و زیبایی متفاوتی به محیط می دهد. فرش های گرد جذاب هستند، اگر نمی توانید به طور مستقیم بگویید فرش های گرد در چه زمانی و در چه شرایطی در طراحی داخلی قرار می گیرند مقاله امروز را مطالعه کنید.

انتخاب فرش گرد

فرش های گرد اتاق های نشیمن را جذاب می کنند. آنها سبک دنج و هارمونی زیبایی را ارائه می دهند. فرقی نمی‌کند فرش نرم پرزدار باشد یا پرز کوتاه با فرش گرد می توانید فضای مورد نظر خود را خاص کنید.

از آنجایی که یک فرش گرد دارای خطوط منحنی است، می تواند به از بین بردن حس خسته کننده و تکراری که خطوط مستقیم در اتاق ایجاد می کند کمک کند.در این میان استفاده از شکل گرد بیانگر طبیعت، حرکت و خلاقیت است.

نکاتی برای قبل از خرید فرش گرد

قبل از خرید فرش گرد خود، فضای موجود را اندازه بگیرید و مبلمان را در محلی که قصد قرار دادن آن را دارید بچینید.
با انجام این کار، ناحیه ای را که می خواهید فرش پوشانده شود، با چسبی که به راحتی جدا می شود علامت بزنید.
به این ترتیب می توانید با دقت بیشتری قطر فرش دلخواه خود را اندازه گیری کنید و تجسم آن را آسان تر کنید.

 

فرش گرد طوسی در منزل مشتری

فرش گرد طوسی در منزل مشتری

عناصر گرد را تراز کنید.

هنگام تزئین فضای خود، چیدمان عناصر گرد یک نکته مهم برای ایجاد حس تقارن و تعادل است.
به عنوان مثال، اگر می خواهید فرش گرد خود را با یک لوستر مشابه ترکیب می کنید، به یاد داشته باشید که فرش را با مرکز عنصر تزئینی تراز کنید.

فرش های گرد نیز در فنگ شویی محبوب هستند

طراحی داخلی طبق فنگ شویی به این موضوع می پردازد که اجازه دهید انرژی در اتاق ها به بهترین شکل ممکن جریان یابد. شکل‌های منحنی، مانند فرش گرد، تضمین می‌کنند که هارمونی در اتاق‌ها حفظ می‌شود و ما تأثیرات مثبتی بر سلامتی خود احساس می‌کنیم. بنابراین جای تعجب نیست که فرش های گرد اغلب در اتاق هایی که مطابق فنگ شویی مبله شده اند یافت می شود.

طرح فرش افشان فرش طوسی فرش ۷۰۰ شانه فرش جدید

جزیره های بازی را در اتاق کودکان ایجاد کنید

کودکان دوست دارند در فضایی دنج خلاق باشند و افکارشان را آزاد بگذارند. فرش‌های گرد می‌توانند مانند جزیره‌های کوچک عمل  و آرامش را ساطع کنند. اطراف فرش گرد به سرعت تبدیل به یک مکان حس خوب می شود. بازی با عروسک ها، ساختن لگو، خواندن یا نوشتن این کار روی فرش جدید گرد، دنج و بسیار سرگرم کننده است.

راهرو را دوستانه کنید

یک فرش گرد نه تنها در اتاق خواب ها و قسمت های نشیمن جای می گیرد، بلکه هارمونی و ظرافت را به راهروها و قسمت های ورودی نیز می آورد. فرش‌های گرد که اغلب به‌ صورت عمل‌گرایانه مبله می‌شوند و ظاهری نسبتاً هوشیار دارند، در اینجا جلوه جذابی دارند. حتی راهروهای باریک و کوچک را می توان با فرش های گرد زیباتر کرد.

نقاط مورد علاقه در اتاق نشیمن ایجاد کنید.

با فرش های گرد ، اتاق های بزرگتر را می توان به راحتی به مناطق مختلف تقسیم کرد. نقطه مورد علاقه شخصی شما به سرعت ایجاد می شود. چه به عنوان یک مکان دنج برای مطالعه، به عنوان یک منطقه در مقابل شومینه، به عنوان یک گوشه آرامش یا ساکت، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

فرش های گرد نه تنها به عنوان یک مکان مورد علاقه مناسب هستند، بلکه در اطراف مبل و کاناپه نیز چشم نوازی می کنند. شکل خاص و کاریزمای آنها در بهترین حالت زمانی که در معرض دید قرار می گیرند به وجود می آید. فرش های گرد زمانی زیبا می شوند که مبل و کاناپه پشت فرش قرار گیرند و فرش گرد با شکوه تمام دیده شود.

با رعایت توصیه های قبلی، هر چه مبلمان بیشتری روی فرش گرد قرار دهید، درهم و برهمی و تنش بصری در محیط شما بیشتر می شود.
با رعایت اصول چیدمان، فرش به عنصری تبدیل می شود که دکوراسیون و کل فضا را تکمیل می کند و حتی می تواند محیط را بزرگتر و جذاب تر نشان دهد.

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه شیک ترین فرش ماشینی ابعاد فرش ۹ متری فرش فانتزی

فرش گرد و میز ناهار خوری

در اطراف میز ناهارخوری، فرش‌های گرد و بزرگ، شادی و نشاط و دعوت به یک گردهمایی دنج را ایجاد می کنند. غذا خوردن با دیگران، تبادل نظر و گذراندن وقت با عزیزان در یک فضای دنج بسیار سرگرم کننده است. فرش‌های گرد معمولا برای میز غذاخوری که به صورت گرد هستند مناسب است. یک فضای غذا خوری با تزئینات زیبا با یک فرش گرد، غذا خوردن با خانواده و دوستان را لذت بخش تر می کند.

سعی کنید فرش حدود ۶۰ سانت از اندازه میز بزرگتر باشد، زمانی که شما صندلی را برای نشستن به عقب می کشید آن ها باید به روی فرش قرار بگیرند.

قالیچه های گرد در اتاق خواب

اتاق خواب ها معمولا مربع یا مستطیل شکل هستند و اغلب با مبلمان زاویه دار مبله می شوند. به خصوص در جلوی تخت، فرش های گرد یکانتخاب عالی هستند که برجستگی های بصری و دنج را ایجاد می کند. برای یک کلیت هماهنگ، وسط تخت باید مرکز فرش را نیز نشان دهد.

امیدواریم توانسته باشیم با مقاله امروز به شما الهام و پیشنهاد داده باشیم و تشویق شوید که از فرش های گرد در خانه خود استقبال کنید. یک چیز مسلم است: فرش های شما باید مانند شما خاص باشند.

همانطور که می دانید اکثر فرش های ماهورمارکت امکان سفارش سایز گرد را هم دارد فقط کافی است که با بخش فروش هماهنگ کنید چون گاهی سفارش فرش های گرد زمانبر است.

برای مشاهده فرش ها در دکوراسیون منزل و ایده گرفتن از آن ها عکس منزل مشتریان را ببینید و یا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

فرش طرح جدید فرش گل برجسته ابعاد فرش ۴ متری قیمت فرش ترک
۵/۵ - (۴ امتیاز)

6 نظر در “۱۰ نکته کلیدی برای خرید فرش گرد

  1. مها گفت:

    سلام
    بازسازی خونه داریم و برای بعضی از قسمت ها به فرش نیاز داریم
    اما برای انتخاب فرش خیلی دچار وسواس شدم نمیتونم تصمیم بگیرم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام دوست عزیز

      شما می توانید برای مشاوره رایگان خرید فرش ماشینی متناسب با دکوراسیون منزلتان با کارشناسان ماهور در ارتباط باشید.

      با ما تماس بگیرید

  2. امیران گفت:

    بزرگترین سایز فرش گرد چقدر میشه؟ به جای فرش ۱۲ متری بخوام گرد بخرم چه سایزی مناسبه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      بزرگترین سایز فرش گرد قطر ۲ می باشد. اگر سایزهای بزرگتر مد نطرتان است لطفا تماس بگیرید راهنمایی میکنیم

  3. نوروزی گفت:

    سلام وقت بخیر

    حقیقتش مدتیه دنبال فرش هستم اما الصلا نمی تونم تصمیم بگیر چه رنگی با مبلمانی که دارم مناسبه. دو دست مبل با طرح و مدل متفاوت دارم و انتخاب فرش برام خیلی سخت شده

    شما مشاوره هم دارید برای انتخاب مدل مناسب؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام دوست عزیز

      بله مشاوره رایگان توسط کارشناسان ماهور مارکت انجام میشود.
      نحوه انتخاب فرش براساس دکوراسیون و رنگ مبلمان یک سری نکات دارد که از طریق مطالب موجود در بلاگ می توانید خرید فرش خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *