آیا نیاز به بازسازی یک یا چند اتاق در خانه خود دارید؟ بدانید که همیشه نیازی به تهیه یک طرح بازسازی دقیق ندارید. به طور خاص، می توانید فرش هایی را اضافه کنید ، فرش ماشینی یکی از مصنوعاتی هست که به تغییر چهره خانه کمک می کند.

استفاده از فرش برای تعریف اتاق

عناصر مختلفی وجود دارند که می توانند یک اتاق را نامناسب جلوه دهند. از نوع پوشش کف گرفته تا سبک مبلمان و لوازم جانبی. از این نظر، یک فرش مدرن، با رنگ‌های شاد و طراحی اصیل، می‌تواند راه‌ حلی هوشمندانه برای تازه کردن فضا و منحرف کردن توجه از وسایلی باشد که در اثر زمان فرسوده شده و دیگر با بقیه وسایل جور در نمی‌آید.

فرش طوسی گل برجسته طرح الیا
فرش طوسی الیا
فرش می تواند درک فضا را حتی زمانی که از بقیه اتاق متمایز نیست تغییر دهد. زیرا به ایجاد تعادل کامل بین رنگ و سبک با دیگر اجزای فضای مورد نظرتان کمک می کند.
مثلا در عکسی که می بینید هارمونی خوبی بین رنگ های فرش و سایر المان های منزل ایجاد شده است.
مبله کردن محیط با فرش یک ایده مفید برای تعریف فضاهای مختلف خانه است . این راه حل به ویژه زمانی خوب است که مجبور باشید از ابتدا مبله کنید یا گزینه های مبلمان یک فضای باز را تغییر دهید.
استفاده از فرش ماشینی برای محدود کردن فضای غذاخوری یا فضای استراحت راه حل خوبی است.
نه تنها برای شناسایی مناطق مختلف یک اتاق نشیمن با پلان باز یا قسمتی از فضا برای مطالعه، بلکه برای هویت بخشی دقیق به مناطق مختلف اتاق، فرش ها گزینه های مناسبی هستند.

طرح فرش افشان  فرش های جدید اندازه فرش ۶ متری قیمت فرش فانتزی ترک

استفاده از رنگ ها برای روشن کردن یا سرزندگی یک اتاق

فرش های مدرن نیز می توانند از طریق رنگ ها و نقش های انتخاب شده توسط طراحان مختلف، فضای اتاق را تغییر دهند.
برای مثال، فرش رنگ‌ روشن و طرح‌هایی که از خطوط و هندسه‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند به اتاق نور و عمق ببخشند. از سوی دیگر، الگوهای استادانه و رنگ های تیره چشم نواز هستند و به یک محیط گرم و صمیمی کمک می کنند.

انتخاب رنگ فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. پیدا کردن سایه و سبک مناسب برای هماهنگی با مبلمان، کف و دیوارها چالش اصلی است و ممکن است شما زمان زیادی را برای پیدا کردن خرید فرش مناسب منزل خود صرف کنید.
برای تصمیم گیری عجله نکنید.
در واقع، در ذهن خود تجسم فرشی را ببینید که روی زمین پهن شده و هماهنگی کاملی با مبلمان، پرده‌ها، کف و دیوارها ایجاد می‌کند.
در آخر با دیدن نتیجه کار ارزش تمام تلاش های خود را خواهید دید که رضایت بخش است.

انتخاب فرش

قیمت فرش طوسی طلایی وینتیج از برند ماهور

چگونه از قدرت جادویی فرش ماهور استفاده کنیم؟

بافت‌ها، رنگ‌ها و نقش‌های فرش‌های ماهور – به‌ ویژه فرش‌های امروزی – می‌توانند گرما، ظرافت و شخصیت را به هر اتاقی در خانه بیاورند.
توانایی فرش در تغییر ادراک اتاق را شاید بتوان به بهترین نحو در اتاق خواب بیان کرد. در این اتاق، فرش ایده آل فرشی است که آسایش و گرما را فراهم کند. به لطف فرش، همیشه می‌توان رنگی به اتاق اضافه کرد، اتاق را گرم‌تر کرد یا حس روشن تر کردن فضا، یک محیط را جادارتر نشان دهد.

 

در اتاق کودکان ، فرش ها تطبیق پذیری خود را به طور کامل نشان می دهند. نه تنها ستاره دکور است، به خصوص اگر طرحی رنگارنگ و پر جنب و جوش را انتخاب کنید. فرش در اتاق کودک پاها را از کف عایق می کند و به کودکان اجازه می دهد بی دغدغه و سالم بازی کنند. فرش مراحل مختلف رشد ساکنان کوچک خانه را دنبال می کند و می تواند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
اگر در ابتدا فرش اتاق کودک بتواند منطقه اتاقی را که برای بازی اختصاص داده شده است شناسایی کند، بعداً می توان از آن در منطقه ای که آنها در آن مطالعه می کنند یا در قسمت تخت استفاده کرد تا هنگام بیدار شدن از خواب احساس لطافت و گرمی دلپذیری به آنها بدهد.

 

با یک فرش با اعتبار بالا می توانید به دنبال هماهنگی کامل بین تمام عناصر اتاق باشید. آنچه مسلم است این است که فرش‌های ماهور، به‌ویژه فرش‌ های جدید، به شما این امکان را می‌دهند که در نقش فرش جدید خود تجدید نظر کنید و فضاهای مبله سفارشی بسازید.

قیمت فرش افشان کرم قیمت فرش مدرن فرش مدرن آشپزخانه خرید فرش ماشینی
۵/۵ - (۵ امتیاز)

6 نظر در “برای خرید فرش چقدر باید زمان گذاشت؟

  1. نیک گفت:

    سلام

    فرش ۴ متری میخواستم اقساط چطور حساب می کنید برام ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای اطلاع از شرایط اقساط لطفا با شماره های موجود تماس بگیرید

  2. melisa گفت:

    سلام خسته نباشید

    یه فرش ۶ متری و ۴ متری و فرش گرد چقدر اقساط چقدر میشه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      لطفا برای اطلاع از شرایط اقساط با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید

  3. حنا گفت:

    سلام نه متری چند میشه؟
    تخفیف داره کاراتون ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      قیمت فرش ماشینی ۹ متری بر اساس نقشه مورد نظر شما متفاوت است از صفحه مورد نظر می توانید قیمت فرش را مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *