زمانی که هدف ایجاد محیط‌ خانه روشن است، انتخاب فرش مناسب می‌تواند کمک بزرگی داشته باشد. به لطف تنوع فرش ماشینی، در واقع می‌توان با وجود مبلمان، دیوارها یا کف‌های تیره، وضعیت را دوباره متعادل کرد و به این ترتیب این تصور را ایجاد کرد که یک اتاق بزرگ‌تر و دلپذیرتر به نظر برسد.
انتخاب فرش ماشینی بسته به اینکه فضای نشیمن خانه یا اتاق خواب مبله باشد یا نه متفاوت است، اما راه حل های موجود متفاوت است و باید به دقت ارزیابی شوند.

 

چگونه با فرش فضای روشن ایجاد کنیم؟

هنگامی که یکی از اهداف پروژه طراحی داخلی ایجاد فضاهای خانگی روشن و مطبوع است، نمی توان از وجود فرش، چشم پوشی کرد. در چنین شرایطی، ابعاد، رنگ ها و متریال فرش معتبر باید با دقت بیشتری نسبت به معمول انتخاب شود، زیرا محصول باید تعادل کامل را با سایر عناصر موجود در اتاق تضمین کند.
در وجود اتاق‌هایی با نور طبیعی کم یا اتاق‌هایی که کف، مبلمان یا دیوارها رنگ تیره هستند، نیاز به ایجاد تعادل در تن‌ها و درج عنصری است که روشنایی بیشتری به ارمغان می‌آورد. فرش ماهور مناسب ترین عنصر است، زیرا با رنگ ها و نقش های خود می تواند در ظاهر اتاق های خانه انقلابی ایجاد کند.
در مقایسه با سایر عناصر مبلمان، یک فرش مجلل شخصی نه تنها این مزیت را دارد که اتاق را جادارتر و با نور بیشتر جلوه دهد، بلکه محیط را دلپذیر و راحت می کند.

 

طرح فرش افشان ابعاد فرش ۹ متری فرش ۷۰۰ شانه فرش جدید

پیدا کردن فرش مناسب برای ایجاد هماهنگی کامل بین اجزای مختلف اتاق کار آسانی نیست، اما با کمک طراحان داخلی متخصص می توانید فرش های مناسب برای هر اتاق خانه را بیابید. مدل های انتخاب شده برای فضای نشیمن یا فضای خواب خانه متفاوت خواهند بود، اما همه آنها به شما امکان می دهند در فضایی مطبوع و راحت حرکت کنید.

 

فرش افشان کرم پرنیان

یک فرش روشن بزرگ

فرش رنگ روشن یک راه حل مطمئن است که اغلب برای افزایش روشنایی اتاق استفاده می شود . دلایل انتخاب این نوع فرش می تواند متفاوت باشد: اول از همه، این یک مدل همه کاره و ظریف است که کاملاً با اتاق نشیمن و اتاق خواب سازگار است. علاوه بر این، می توان آن را در بسیاری از نسخه های مختلف سفارشی کرد، همه برای ایجاد تضاد هماهنگ با دیگر شخصیت های مبلمان معتبر هستند.

فرش ها با رنگ های خنثی

یک فرش سفید مزایای بسیاری دارد، اما تمیز کردن آن دشوار است و خطر لکه شدن را به همراه دارد. کسانی که عاشق رنگ‌های روشن هستند اما می‌ترسند که سفید خالص انتخاب ایده‌آلی برای خانه‌شان نباشد، می‌توانند فرشی با رنگ‌های خنثی انتخاب کنند . تمام سایه‌های رنگی از سفید مایل به خاکستری تا خاکستری به اتاق ظاهری باز و جادار می‌بخشد و همچنین می‌تواند حضور گرد و غبار یا لکه‌های کوچک را استتار کند.

فرش با نقش های هندسی یا گرافیکی

استفاده از فرش با پایه سبک و نقوش هندسی یا گرافیکی یکی دیگر از موارد قابل تامل است. یک الگوی ساده مانند خطوط یا دایره یا تکرار گل ها یا خطوط انتزاعی در تمام سطح فرش به محیط حرکت می دهد و می تواند بهترین انتخاب برای ایجاد یک نخ مشترک بین فرش، پرده یا کوسن باشد.

فرش در رنگ های پاستلی

گفته می شود برای ایجاد یک محیط روشن نمی توان از رنگ استفاده کرد. فرش های پاستلی ثابت می کنند که نه تنها امکان پذیر است، بلکه نتیجه عالی نیز دارد. اگر می خواهید فضایی آرام و لطیف به اتاق بدهید، به ویژه راه حلی از این نوع برای تزئین اتاق خواب عالی است.

انتخاب مناسب فرش با توجه به دکوراسیون منزل شما همیشه به شما این امکان می دهد ایده خانه رویایی خود را تحقق بخشید.

فرش افشان کرم فرش وینتیج فرش آشپزخانه فرش ماشینی
۵/۵ - (۵ امتیاز)

10 نظر در “برای ایجاد محیط روشن کدام فرش را انتخاب کنیم؟

  1. پورصفر گفت:

    سلام سایز فرش ۹ متری چقدر میشه؟ممکنه کم و زیاد بشه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      دوست عزیز لطفا برای مشاهده ابعاد فرش ۹ متری و یا ابعاد فرش در سایزهای مختلف وارد صفحه مورد نظر شوید

  2. باقری گفت:

    سلام فرش برای جهیزیه میخواستم مدل جدید به تازگی موجود کردید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام دوست عزیز

      برای مشاهده مدل های فرش جهیزیه عروس از فرش های جدید ماهور حتما دیدن فرمایید.

  3. مرسانا گفت:

    سلام وقت بخیر
    مدل های جدیدتر دارید؟ اسپرت و به روز باشه برای دکور سفید صورتی میخواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش طرح جدید در نقشه ها و رنگبندی های زیبا و متنوع موجود است. شما می توانید از لینک گذاشته شده تمامی طرح ها رو ببینید و با توجه به دکوراسیون منزل خود فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  4. کاربر گفت:

    سلام فرش افشان رنگ روشن که داخلش گل های شاد داشته باشه می خواستم. خونه ام کوچیکه میخوام دلباز تر بشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام
      تنوع طرح ها زیاد است برای دیدن طرح فرش افشان کاشان کلیک کنید.

  5. هاشمی1254 گفت:

    سلام عکس دوم قیمت ۹ متری چند میشه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وق بخیر

      برای مشاهده قیمت فرش ماشینی ۹ متری وارد لینک شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *