خرید فرش ایرانی در آلمان: فرش یکی از اجزا اصلی خانه‌های ایرانی است. همچنین فرش ماشینی به‌عنوان یکی از انواع اصلی فرش علاوه بر کاربردی که به عنوان کفپوش دارد، با نقش و رنگ خود موجب زیبایی و جلوه خانه نیز می‌شود.
بنابراین برای بسیاری از افرادی که در ایران زندگی نمی کنند هم مهم است که از این کالای زیبا در فضای مسکونی خود استفاده کنند.
با وجود اشتیاق کشورهای دیگر به فرش ایرانی تولید کنندگان فرش ماشینی هم برای صادرات فرش به دیگر نقاط جهان اقدام کرده اند. خرید فرش ماشینی ایرانی توسط دیگر کشورها سبب رونق گرفتن صادرات فرش ماشینی شده است.

 

خرید فرش ایرانی در آلمان

خرید فرش ایرانی در آلمان

خرید فرش ایرانی در آلمان

خریداران فرش در آلمان توجه و علاقه زیادی به فرش های ماشینی ایرانی دارند و تمایل آنها بیشتر به خرید طرح‌ها، رنگ‌ها و نقشه های گونا‌گون و متنوع این فرش هاست. بزرگترین نمایشگاه فرش هرساله در کشور آلمان برگزار می‌شود.
فرش ماهور هم صادرات به کشور آلمان دارد و هم بسیاری از مشتریان به صورت تکی، فرش خود را از ماهورمارکت سفارش می دهند.

عکس ارسالی از مشتری ماهور مارکت از آلمان

خرید فرش ایرانی از آلمان

خرید فرش ایرانی در آلمان

خرید فرش ایرانی در آلمان

خرید آنلاین فرش ایرانی در آلمان از ماهورمارکت

فروشگاه ماهورمارکت در بخش فروش آنلاین مشتریان زیادی از سراسر جهان به خصوص آلمان داشته است. برای مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال فرش به اروپا از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.
۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴

از جمله فرشهای ماشینی ایرانی مورد نظر مردم آلمان، فرش با رنگ لایت مانند فرش کرم، نسکافه ای و آبی کم رنگ است و نیز برخی نیز به دنبال فرش با رنگ های گرم مانند قرمز، گردویی، سورمه ای و لاکی می باشند.
طرح های هندسی و بدون محراب و ترنج دار فرش طرح افشان و خشتی نیز بسیار موردپسند خریداران آلمانی است.
از نظر ابعاد فرش نیز، آلمانی ها علاقه بسیاری به فرش‌های ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ دارند. فرش‌های کوچک را برای آپارتمان‌های کوچک و فرش های بزرگ را برای اتاق پذیرایی خود خریداری می کنند. خریداران آلمانی به دنبال کیفیت بسیار بالا در فرش هستند.

 

فرش ایرانی طرح گنبدی

فرش ایرانی طرح گنبدی

هزینه ارسال فرش به آلمان

هزینه ارسال فرش به خارج از کشور به موارد گوناگونی وابسته است، از جمله آن می توان به وزن، حجم بار، مسیر پرواز و نیز انتخاب سرویس‌های خاص اشاره کرد. قیمت فرش ماشینی برای بسیاری از مشتریان با خرید آنلاین از ایران و پرداخت هزینه ارسال همچنان مناسب تر از خرید از آلمان می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس بگیرید. یا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

صادرات عمده فرش به آلمان

در حال حاضر کشور چین جزو بزرگترین بازار صادرات فرش ماشینی ایرانی است، اما به جز آن فرش ایرانی به کشورهای ترکیه، هند، عراق، افغانستان، کانادا، استرالیا، ژاپن و برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان نیز صادر می شود.
کشور‌های عربی می توانند صادرات کالا را از مسیر آبی با ایران داشته باشند. اشتیاق به خرید فرش های ماشینی ایرانی از سوی این کشورها رونق خوبی پیدا نموده است.

 

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی

نمایشگاههای بین المللی فرش ماشینی

از سیاست های افزایش صادرات انواع فرش ماشینی می توان به شرکت در نمایشگاه های بین المللی فرش ماشینی در کشورهای مختلف اشاره داشت. نمایشگاه دموتکس DOMOTEX هانوفر یکی از حرفه ای ترین نمایشگاه های تجاری در آلمان و جهان محسوب می شود، که به طور انحصاری به صنعت نساجی، طراحی فرش و کفپوش و …. و معماری اختصاص داده شده است.
این نمایشگاه با توجه به استقبال بالای بازدیدکنندگان از سراسر جهان با هدف ارتباط صاحبان کالا و خدمات با تعداد زیادی از تجار برای افزایش میزان فروش کلی برگزار می گردد.
فرش برند ماهور هر ساله در نمایشگاه های دموتکس آلمان حضور پر رنگ داشته و جدید ترین محصولات خود را به نمایش می گذارد.

 

 

۴.۶/۵ - (۷ امتیاز)

6 نظر در “خرید فرش ایرانی در آلمان

  1. ماریا گفت:

    سلام
    اون فرشی که توی اشپزخونه عکسش رو گذاشتن میشه واضح تر ببینم؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  2. برزویی گفت:

    سلام فرش راه رو هرسایزی بخواهیم می بافین؟ برای آمل هستم میخواستم ارسال بشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام دوست عزیز

      برای اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد فرش ماشینی لطفا تماس بگیرید

  3. لواف پور گفت:

    سلام ارسال به خارج از ایران دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای ارسال به خارج از کشور انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *