پالت رنگی فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد رنگی که کاملاً در اتاق شما قرار می گیرد تصمیم بگیرید.برای انتخاب رنگ فرش آینده، باید روی سه جنبه زیر تمرکز کنید:

عکس تزیینی می باشد برای مشاهده عکس فرش ها  مطلب فرش طرح افشان را ببنید.

اگر این اتاق با پنجره‌هایی رو به شمال است، فرش‌هایی با رنگ‌های گرم و روشن مناسب‌تر هستند. بهتر است از قرمز، زرد یا نارنجی استفاده کنید. این فرش می تواند به صورت بصری رنگی آفتابی به اتاق ببخشد.

به نوبه خود، برای خنک کردن اتاق، بهتر است یک فرش آبی، فیروزه ای یا سبز خریداری کنید. این در مورد اتاق هایی که در تمام طول روز پر از نور هستند صدق می کند.

با استفاده از هلویی با رنگ هلویی می توانید اتاق را روشن تر کنید. سایه صورتی و قرمز نیز مناسب است. چنین سازمانی قادر است هر اتاق را متحول کند و آن را راحت تر کند.

 

قیمت قالی قیمت فرش مدرن طوسی فرشهای جدید فرش مدل افشان

 

لطفا توجه داشته باشید که فرش باید با یک رنگ از تخته کفپوش مطابقت داشته باشد. اگر کف از چوب یا کاشی با رنگ های گرم ساخته شده است، بهتر است از سایه های زرد و سبز استفاده کنید. بنفش برای رنگ خاکستری عالی است و سایه های قرمز و قرمز به خوبی با طیف سبز ترکیب می شوند.اگر کفپوش یا کاغذ دیواری تیره دارید، می توانید فرشی به رنگ صورتی، آبی یا صورتی ظریف انتخاب کنید. اگر فرشی با رنگ غالب به دست می آورید، مطمئن شوید که در فضای داخلی لحنی تکراری وجود دارد، مثلاً در پرده یا رومیزی. اگر نقش روی فرش کوچک است، می توان با ویژگی های کوچک مانند گلدان، بالش یا نقاشی های بزرگتر روی کاغذ دیواری بر آن تأکید کرد.

در مورد فرش های یک رنگ، آنها می توانند در اتاقی با هر اندازه ای قرار بگیرند و همچنین بر مبلمان شما و سایر ویژگی های داخلی کوچکتر تأکید کنند. اگر وظیفه ای برای کاهش بصری اتاق وجود دارد، به طراحان توصیه می شود فرش هایی را با زیور آلات جذاب انتخاب کنند. چنین فرش هایی در اتاق های ابعادی مناسب خواهند بود. اگر اتاق باریک باشد، فرش با تصویر رنگارنگ به طور ایده آل در نظر گرفته می شود که در مورب قرار می گیرد.اگر فرشی با جزئیات هندسی مثلا مربع یا خطوط شکسته خریداری کرده اید، ترجیحاً این هندسه در اجسام داخلی نیز تکرار شود.

 

برای افراد پرانرژی، فرش های روشن این کار را می کنند. با این حال، باید مراقب بود، زیرا این طراحی است که می تواند تمام جزئیات را در اتاق غوطه ور کند. به همین دلیل است که برای تأکید بر مبلمان طراح جالب، فرش هایی با سایه های متنوع اغلب برای ترکیب انتخاب می شوند. یا، شاید، در غیر این صورت، یک فضای کم نور، به دست آوردن رنگ های جدید و بازی، اگر فضای داخلی با یک فرش روشن با الگوی جالب ساخته شده است.

فرش بنفش: جایی که می توانید از آن استفاده کنید

فرش های رنگ بنفش در فضای داخلی آپارتمان ها یا خانه ها به ندرت دیده می شود. اگرچه این سایه با شکوه، مجلل و سلطنتی در نظر گرفته می شود. در سال های نه چندان دور این رنگ در خانه های اشرافی به ویژه در اتاق های سلطنتی استفاده می شد. فرش این سایه است که می تواند ظاهری غیرعادی به طرح تزئین شده بدهد و فرقی نمی کند اتاق به چه سبکی تزئین شود.این رنگ برای اکثر رنگ ها ایده آل است، به عنوان مثال، سیاه، سفید، قهوه ای، بژ، طلایی و تمام سایه های آبی کاملاً مناسب است.

 


 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

6 نظر در “چند راهکار درست برای انتخاب رنگ فرش

  1. LIDAAA گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    فرش های فیلی و طلایی ۶ متر ۱۲۰۰ شانه با تراکم بالا قیمشتون چنده ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش طوسی مدرن در نقشه های بسیار زیبا موجود است.
      برای اطلاع از قیمت فرش وارد لینک شوید.

  2. فرزانه گفت:

    سلام
    خونه مون کوچیک هستش و نور گیر هم نیست شما چه طرح و رنگی رو پیشنهاد میدین؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      ترجیجا از فرش افشان و یا فرش رنگ روشن استفاده کنید.

  3. علیرضا گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    آیا از فرشهای دایره و مربع هم تصاویری در سایت دارید؟

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر برای دیدن فرش های گرد به پیج اینستاگرام ما مراجعه بفرمایید
      @mahoor.market

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *