در آپارتمان های مدرن، فرش کف در اتاق نشیمن، علاوه بر زیبایی، عملکرد مهمی مانند گرم کردن کف و کاهش صدا در هنگام حرکت در اتاق را نیز انجام می دهد. در مشکل عایق صدا، فرش کاملاً  می تواند راه حل خوبی باشد  فرش مدرن دارای رنگ تک رنگ، معمولاً خاکستری، یا سایر رنگ های خنثی باشد. باید گفت که خانه ها و آپارتمان های مدرن با فرم های ساده و شفاف داخلی متمایز می شوند و به طور معمول مملو از مبلمان هستند.

 

قیمت فرش ماشینی فرش ماشینی مدرن فرش جدید فرش طرح افشان

بنابراین، برای یک اتاق نشیمن مدرن، انواع فرش ماشینی جدید زیر مناسب هستند:

  • در گروه مبلمان صیقلی معمولاً فرش هایی از خز مصنوعی با پرزهای بلند قرار می گیرند.
  • در مبل یا گوشه نرم می توانید یک فرش متوسط ​​یا فرش کوچک قرار دهید.

عکس فرش مدرن

به عبارت دیگر، می توان گفت که فرش در اتاق نشیمن روی زمین باید با در نظر گرفتن ارائه عایق حرارتی و جزء زیبایی شناختی داخلی انتخاب شود. با انجام این کارها، هم محصولات فرش کاملا مصنوعی و هم محصولات با افزودن الیاف طبیعی، معمولاً پشمی، عملکرد بسیار خوبی دارند. اعتقاد بر این است که محصولات با ترکیب ترکیبی از الیاف بهترین استحکام و کیفیت زیبایی شناختی را دارند.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته بهترین فرش ماشینی فرش کرم طلایی قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه

ترکیب مواد اولیه الیاف برای تولید محصولات فرش نیز ویژگی های مراقبت از محصولات را تعیین می کند.علاوه بر پشم، به طور سنتی در تولید فرش، جوت، کنف، ابریشم و مانند آن استفاده می شود. در مورد “فرش” کلاسیک، البته، محصولات پشمی با رنگ ها و نقش های مختلف است.

فرش کلاسیک در اتاق نشیمن فرشی است که با فضای داخلی به سبک کلاسیک هماهنگی داشته باشد. و همانطور که کلاسیک ها – اینها مواد طبیعی و رنگ های طبیعی صلح آمیز هستند، فرش باید از الیاف طبیعی ساخته شده و دارای رنگ آمیزی هماهنگ با بقیه قسمت های داخلی باشد. بنابراین، اگر رنگ ملایم، مبلمان کم رنگ در اتاق نشیمن باشد – فرش‌های پرزدار تیره و تیره، سپس در چیدمان مبلمان در ناحیه‌ای که با آن ادغام می‌شود قرار می‌گیرد، بر وحدت یک ترکیب پایدار، آرام و متعادل تأکید می‌کند. بنابراین، رنگ فرش می تواند به درستی برجسته شود و بر شکل ظریف، ظرافت، سبکی یا برعکس، انبوه مبلمان تأکید کند.

به عنوان مثال، هر چه طرح شفاف تر و شفاف تر باشد، محصول ظریف تر و سبک تر به نظر می رسد. بنابراین، با قرار دادن مبلمان تیره روی یک فرش روشن، می توانید آن را از نظر بصری راحت کنید. اما با قرار دادن مبلمان روشن یا حتی سفید روی یک فرش تیره، می توانید از نظر بصری آن را حجیم تر و جامع تر کنید. لازم به ذکر است که اساس، فرش اتاق نشیمن روی زمین به سبک کلاسیک – فرشی از رنگ های روشن یا تیره با زیور سنتی شرقی ساخته شده با اضافه کردن نخ های پشمی است. چنین محصولی فضای داخلی اتاق را هماهنگ و کامل می کند.

 

 

Rate this post

7 نظر در “فرش های مدرن در اتاق نشیمن: ویژگی های متمایز

  1. milad گفت:

    سلام
    فرش ۷۰۰ شانه قیمتشون چقدره؟ مدل های فرش ۷۰۰ شانه رو نتونستم داخل سایت پیدا کنم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      برای مشاهده فرش ۷۰۰ شانه و اطلاع از قیمت فرش لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  2. کیانی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    نمونه فرش های جدیدتون رو میشه ببینم ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      فرش های جدید را در نقشه و رنگبندی زیبا و متنوع از لینک مشاهده کنید.

  3. .... گفت:

    فرش با مبلمان و دکوراسوین چه شیک شده
    افرین به این سلیقه

  4. صفری گفت:

    سلام

    فرش های مدرن مدل های دیگه ه دارید یا فقط همین یک نمونه ست؟ قیمتش چنده سایز داخب عکس؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش مدرن در نقشه ها و رنگبندی های بسیار زیبا و به روز موجود است. در قسمت محصولات سایت تمامی مدل ها گذاشته شده است.

      برای مشاهده قیمت فرش به قسمت مشخصات هر محصول مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *