شاید واضح ترین دلیل برای داشتن یک فرش ماشینی، ظاهر آن باشد. فرش کردن روشی منحصر به فرد برای گرد هم آوردن تمام عناصر یک اتاق است.  به عنوان مثال، آنها می توانند رنگ های مختلفی را که در دکوراسیون استفاده می شود، کنار هم بچینند.

 

کاهش سر و صدا با فرش جدید

یک فرش پهن به میزان قابل توجهی صدای فضای شما را کاهش می دهد. فرش نه تنها برای راه رفتن آرام‌تر از کف سطح سخت است، بلکه صدا را از هوا نیز جذب می‌کند. آیا متوجه شده اید که اتاق شما پژواک مختصری دارد؟ به این دلیل که کف سطح سخت مانند فرش صدا را جذب نمی کند. یک قالیچه را زمین بگذارید و به تفاوت گوش دهید.

 

فرش گل برجسته بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی فرش سفید طلایی فرش ۷۰۰ شانه

راحتی با استفاده از قالی فانتزی

بر کسی پوشیده نیست که فرش بسیار نرمتر از چوب سخت یا کاشی است، و اکثر مردم با این جمله موافق هستند که فرش برای ایستادن راحت تر از کف سطح سخت است. فرش نه تنها با لمس پوست شما نرم‌تر می‌شود، بلکه نرمی آن به آن انعطاف‌پذیری می‌دهد که به فرش اجازه می‌دهد تا برخی از ضربه‌های قدم‌های شما را جذب کند. این به معنای واقعی کلمه مقداری از فشار را از بدن شما خارج می کند.

 

گرما
فرش علاوه بر نرمتر بودن، گرمتر از کفپوش سطوح سخت است. ارزش عایق بیشتری دارد، به خصوص اگر زیر فرش دارای لنت باشد. این در سراسر خانه صدق می کند، اما به ویژه در زیرزمین ها، جایی که کف می تواند کاملاً سرد باشد، مورد استقبال قرار می گیرد.

 

جنبه زمینی

وقتی یک فرش به درستی قرار می گیرد، می تواند به لنگر انداختن مبلمان در اتاق کمک کند، که به ایجاد فضایی دنج و صمیمی کمک می کند. به عنوان مثال، فرش اتاق نشیمن یا اتاق خانواده باید به اندازه ای بزرگ باشد که قطعات اصلی مبلمان (مبل، صندلی عاشقانه، صندلی و میز قهوه) همگی روی فرش قرار گیرند یا حداقل پایه های جلو روی فرش قرار گیرند. بدون فرش، احساس می‌شود که مبلمان در اتاق شناور هستند.

دلیل دوم اینکه فرش‌های سطحی به زمین‌کشی فضا کمک می‌کنند این است که مکانی برای استراحت بدن و انرژی فراهم می‌کنند. اگر مشترک فنگ شویی یا باورهای مشابه هستید یا حتی اگر به طور شهودی آن را احساس کنید، یک فرش منطقه ای انرژی که در خانه جریان دارد را کاهش می دهد. انرژی به سرعت روی سطوح سخت و آهسته تر روی سطوح نرم حرکت می کند. انرژی با جریان سریع می تواند احساس تحریک پذیری یا اضطراب ایجاد کند، بنابراین بدون هیچ چیزی که جریان انرژی را کاهش دهد، فضا می تواند تا حدودی آشفته شود. یک فرش منطقه ای با کاهش انرژی، حس آرامش را به فضا وارد می کند.

فرش را انتخاب کنید

داشتن یک فرش مساحتی که فراتر از ظاهر است، مزایای زیادی دارد، اگرچه ظاهر و سبک فضا قطعاً عامل مهمی است. اگر تصمیم گرفته اید که یک فرش مساحتی برای فضای شما منطقی است، از این نکات برای انتخاب فرش مناسب استفاده کنید.

 

 

Rate this post

6 نظر در “مزایای اصلی استفاده از فرش

  1. همتی گفت:

    سلام
    فرش می خواستم که نرم باشه موقع راه رفتن اذیت نشیم
    کدوم فرش ها رو پیشنهاد می کنید؟ ضخامت زیاد داشته باشه مثل فرش های جدید خشک نباشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش ۷۰۰ شانه کف ساده ضخامت بیشتری نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه دارد.

      اما فرش ۱۲۰۰ شانه زیبایی و ظرافت بیشتر دارند و بیشتر مورد استقبال مشتریان است.

  2. مژگان گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    شما راهنمای انتخاب فرش دارید؟ بر اساس وسایل منزل مشاوره میدین کدوم فرش خوب میشه ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      برای خرید فرش متناسب با دکوراسیون منزلتان می توانید از مشاوره رایگان تیم ماهور مارکت استفاده کنید. با ما تماس بگیرید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  3. _neda گفت:

    سلام نمونه های قالی فانتزی دارید ببینم؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      بله موجود است فرش فانتزی در نقشه های بسیار زیبا و رنگبندی های جذاب را در لینک ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *