اتاق خواب سرد در صبح چالش برانگیز است. با گذاشتن فرشی که به اندازه کافی بزرگ است که به پاهایتان فرود نرمی بدهد، راحت‌تر از خواب بیدار شوید.

 

برای اطمینان از اینکه فرش منطقه شما متناسب با اندازه تخت شما است، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید.

آنچه که یک سوال ساده به نظر می رسد نیاز به تفکر دارد. یک فرش مربع یا مستطیل شکل زیر هر تختی بهترین کارایی را دارد. اما علاوه بر تخت، ممکن است دو عدد پاتختی و یک نیمکت در کنار تخت خود داشته باشید. شما باید چند انتخاب کوچک در مورد آنچه که در بالای فرش شما قرار می گیرد داشته باشید. برای قرار دادن فرش زیر تخت چهار گزینه وجود دارد:

 

فرش ۱۲ متری قیمت فرش فانتزی طرح فرش جدید فرش افشان
  • فقط کل قاب تخت روی فرش ناحیه قرار دارد.
  • کل چارچوب تخت، میزهای خواب و یک نیمکت در پای تخت شما، همه کاملاً روی فرش ناحیه قرار دارند.
  • فقط دو سوم پایینی تخت، به اضافه یک نیمکت در پای تخت شما، روی قالیچه می‌نشیند
  • فقط یک سوم پایینی تخت، به اضافه یک نیمکت در پای تخت شما، روی فرش ناحیه بنشینید و بیشتر تخت را روی زمین خالی بگذارید. قسمت بیشتری از قالیچه در بقیه اتاق بیرون خواهد آمد.

 

شما نمی خواهید در نهایت نیمی از پایه های میز خود را روی فرش منطقه قرار دهید. وقتی می‌روید لیوان آبتان را روی میز تخت خوابی متزلزل می‌گذارید، وضعیتی متزلزل ایجاد می‌کند. همین مشکل ممکن است در پای تخت شما رخ دهد. نیمی از نیمکت شما که روی یک فرش می‌نشیند می‌تواند باعث شود هنگام نشستن کمی کج‌روی و عدم تعادل داشته باشید.

 

اندازه فرش جدید برای یک اتاق خواب کوچک

در یک اتاق کوچکتر، فرشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا تقریباً کل فضا را پر کند. حتماً بین دو اینچ تا پنج اینچ کف خالی بین فرش و دیوارها بگذارید.

در یک اتاق بزرگتر، ممکن است یک تخت کوئین یا کینگ داشته باشید. از این دستورالعمل‌های تقریبی برای انتخاب فرشی استفاده کنید که در یک اتاق خواب بزرگ زیبا به نظر برسد.

فرش سطحی زیر کمد
صرف نظر از اندازه اتاق خواب یا تخت شما، یک فرش ناحیه ای نباید به لبه یا پایه های کمد یا سایر مبلمان بزرگ فشار وارد کند. فرشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا به طور کامل زیر تمام کمد لیز بخورد. یا، فرشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی کوچک باشد تا بتوانید حداقل دو اینچ یا سه اینچ از کف را بین لبه فرش و تکه مبلمان بگذارید.

یک قالیچه زیر وزن تخت دچار تورفتگی می شود. مراقب باشید که فرش محل خود را هر چند وقت یکبار بچرخانید تا بتوانید فرورفتگی‌ها را با یک قالب یخ بردارید. بگذارید یک تکه یخ کوچک روی فرورفتگی ذوب شود، سپس الیاف را با انگشتان خود پف کنید.

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

6 نظر در “نحوه انتخاب فرش مناسب برای زیر تخت اتاق خواب

  1. هاله گفت:

    سلام
    فرش گرد برای وسط اتاق خواب چی دارید؟ مدل فانتری و اسپرت می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای فرش اتاق خواب از مدل های فرش ماشینی ارزان به صورت استاندارد فرش مستطیل و یا از فرش ۱۲۰۰ شانه به صورت گرد می توانید سفارش دهید.

  2. parisa گفت:

    سلام میشه لطفا فرش برای اتاق خواب معرفی کنید یه چیز ساده و شیک میخوام باشه طرح شلوغی نداشته باشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش ماشینی ارزان که از نمونه طرح های پلی استر سوپرسافت برای اتاق خواب خیلی مناسب هستند.

  3. لطیفی گفت:

    سلام
    برای اتاق خواب فرش می خواستم یه فضای خالی ۱ در ۲.۲۰ و یه قسمت دیگه ۱.۳۰ در ۱.۸۰ خالی هستش

    این سایز فرش دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      دوست عزیز برای انتخاب فرش مناسب اتاق خواب حتما ابعاد فرش ماشینی را مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *