فرش ارزان قیمت را کجا بخرم؟ فرش از اقلام مهم در دکوراسیون خانه است که برای انتخاب آن باید بودجه قابل‌توجه و البته زمان زیادی را گذاشت. ممکن است دنبال خرید فرش جهزیه باشید و یا به هر دلیلی بودجه محدودی را برای خرید فرش کنار گذاشته باشید و به دنبال این باشید که فرش ارزان خرید کنید. اگر به هر دلیلی دنبال خرید فرش ارزان هستید با ما همراه باشید.

فرش ازران قیمت از کجا بخرم؟

فرش ارزان قیمت را از کجا بخرم؟

چنانچه سوال کنید فرش ارزان را از کجا بخرم؟ حتما توصیه می‌شود برای خرید فرش ارزان به دام خرید بی‌کیفیت نیافتید. شاید بهتر باشد سوال را اینگونه اصلاح کرد که: فرش ارزانِ با کیفیت از کجا بخرم؟ در پاسخ باید گفت خرید از کارخانه‌ و یا فروشگاه‌های معتبری که به صورت منطقی با حذف واسطه یا هزینه‌های سربار قیمت تمام شده خود را پایین آورده‌اند بهترین انتخاب برای مشتریان هستند.

رنگ فرش اتاق پذیرایی

خرید فرش ارزان از فروشگاه فرش ماهورماکت

ماهورمارکت این افتخار را دارد که فرش ماشینیِ با کیفیت صادراتی را به قیمت ارزان و مطلوب برای مشتریان عرضه کند. فلسفه راه‌اندازی فروشگاه فرش ماهورمارکت تاسیس فروشگاهی متناسب با نیاز مشتری برای حذف واسطه و هزینه‌های سربار است که مشتریان به راحتی بتوانند فرش با کیفیت را ارزان خریداری کنند.

تمام تلاش ما این است که با کمترین قیمت ممکن، اقدام به فروش فرش باکیفیت نماییم به همین منظور فروشگاه ماهورمارکت در محلی با دسترسی آسان اما به دور از شلوغی های مرکز شهر تاسیس شده است تا قیمت فرش عرضه شده به قیمت کارخانه نزدیکتر باشد.

سیاست ما در ماهورماکت قیمت پایین و افزایش فروش است، که هم سود فروشنده را بالا برده و هم حقوق مشتریان خود را رعایت نماییم.

از طرفی برای پاسخگویی بهتر نیازهای شما، علاوه بر فروش فرش از برند ماهور، برندهای مختلف همکار نیز با ما همراه شده‌اند بنابراین خرید از فروشگاه ماهور مارکت خرید از یک فروشگاه با برندهای مختلف و انواع فرش ماشینی متعدد است.

فروشگاه اینترنتی ماهورمارکت راهکاری دیگر برای سهولت خرید فرش است. در فروشگاه اینترنتی ماهور کلکسیونی از انواع فرش های ۱۲۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و از برندهای متعدد مشاهده، مقایسه و خرید کنید.

خرید فرش ارزان عاقلانه است؟

همانطور که در بالا اشاره شد در هنگام خرید فرش نباید کیفیت را قربانی قیمت کرد. به یاد داشته باشید که فرش از اقلام مهم در خانه است که برای جهیزیه یا تغییر دکوارسیون خریداری می‌شود. با توجه به اینکه تعویض فرش در کوتاه مدت عاقلانه نیست، برای انتخاب آن باید زمان زیادی گذاشته و با دقت خرید کرد. مخصوصا در انتخاب فرش پذیرایی و حال دقت زیادی به خرج دهید رنگ، طرح و جنس فرش تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارد و باید با رنگ و طرح پارچه مبلمان و پرده ست باشند. با آگاهی به اهمیت این موارد تمام تلاش ما در سرای فرش ماهور، عرضه فرش ارزان قیمت صادراتی برای پاسخگویی به نیاز شما و یک خرید رضایتبخش است.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مطالب مرتبط

6 نظر در “راهنمای خرید فرش ارزان قیمت

  1. آی نور گفت:

    سلام
    پایین ترین قیمت فرشتون چقدر میشه؟ جنسش خوب باشه و طرح زیبایی هم داشته باشه
    مثلا مدرن و اسپرت می خوام باشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      حتما از فرش پلی استر بازدید کنید.
      این مدل ها از جمله فرش ماشینی ارزان که قیمت مناسب و کیفیت صارداتی دارند می باشند.

  2. mis___bk گفت:

    سلام
    پرداخت درب منزل دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای تهران و کرج می توانید مابقی مبلغ کل فاکتور را درب منزل پرداخت کنید.

  3. منصوره گفت:

    سلام شما فرش قیمت پایین دارید مدل هاشو ببینیم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      دوست عزیز لینک مربوط به فرش ماشینی ارزان را مشاهده کنید دل های زیبایی از نقشه های جدید و بسیار زیبا موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *