یکی از راه حل های جذاب برای طراحی داخلی فرش خاکستری است. امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.قبلاً یک فرش بزرگ کل فضای اتاق از جمله فضای آزاد زیر مبلمان را پوشانده بود. اکنون این رویکرد مناسب به نظر نمی رسد، اگرچه به دکوراسیون کامل می بخشد و در عین حال ماهیت کلی اتاق و صاحب خانه را نشان می دهد.در زمان ما بسیار شیک است که محصولات با اندازه متوسط ​​را در نظر بگیریم. آنها قادر به پوشاندن تمام کف اتاق نیستند، اما به جزئیات خاصی توجه می کنند.

 

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه قالی فانتزی فرش مدل جدید فرش کاشان طرح افشان

 

فرش های کوچک نیز در بین مصرف کنندگان مورد تقاضا هستند. در مواقعی که نیاز به تخصیص مناطق کوچک و جزئیات اتاق باشد، کمک آنها مورد نیاز خواهد بود.رنگ خاکستری همیشه بیانگر بی طرفی است، اما ممکن است تن های متفاوتی داشته باشد. بنابراین، وزن سبک تر، گرما را منتقل می کند و راحتی بیشتری را به اتاق می آورد.

فرش خاکستری روشن

رنگ‌های تیره و سرد بیشتر برای دکور در سبک شیروانی یا سبک محدود با تکنولوژی بالا مفید هستند. و پر کردن خاکستری روشن فضایی را برای نور خورشید اضافه می کند. زیرا استفاده از آن به عنوان روکش در اتاق های تاریک و اتاق هایی که در سمت غیر آفتابی قرار دارند توصیه می شود.

محدودیت انتخاب باید با نوع پوشش یا به عبارت بهتر طرح رنگ مطابقت داشته باشد. اگر کف از چوب، پارکت یا ورقه ورقه با همان حال و هوا ساخته شده باشد، سایه های گرمتر محصول کارساز خواهد بود.

ترکیب هماهنگ فرش با فضای داخلی

برای فضای داخلی که عنصر اصلی کف به سبک wenge است، می توانید فرش خاکستری آبی را انتخاب کنید. بر جذابیت ساختمان ها تاکید خواهد کرد.یک راه حل جالب، غلبه رنگ است. بنابراین، راه حل های طراحی خوب به نظر می رسند، جایی که علاوه بر فرش، یک یا دو عنصر دکور دیگر به رنگ خاکستری رنگ می شوند. بنابراین، می توانید پرده یا رومیزی را روی میز هم رنگ انتخاب کنید. اثاثه یا لوازم داخلی را می توان در سایه هایی نزدیک به رنگ پایه فرش ساخت.البته رنگ های روشن همیشه ایده ای جذاب برای برجسته شدن هستند. اما این همیشه برای اجاره کنندگان کار نمی کند. بنابراین، تحت سبک های داخلی خاص، شورش رنگ ها روی زمین مناسب نیست. استفاده از محصولات تک رنگ همچنان می تواند بر راه حل رنگ در آپارتمان تأکید کند. علاوه بر این، چنین راه حلی به جای فرشی با الگوی چند رنگ که فقط آن را باریک می کند، فضا را از نظر بصری گسترش می دهد.

 

فرش برجسته جدید بهترین فرش ماشینی مال کجاست فرش ۷۰۰ شانه

 

اگر فرش کف خاکستری با دایره، مربع و الماس رنگ آمیزی شده باشد، پس مطلوب است که در سایر عناصر دکور نیز همین اشکال هندسی رعایت شود. این فضای داخلی را تکمیل می کند، آن را کامل تر می کند.

توجه کن! طراحان توصیه می کنند که از فرش تا دیوارها نباید بیش از ۵۰ سانتی متر فاصله داشته باشد، این باعث ایجاد فضای داخلی جذاب تری می شود.البته فرش نقش مهمی در فضای داخلی اتاق نشیمن دارد، با این حال احساس گرما، شادی و کامل بودن طرح را برای آن به ارمغان می آورد.خاکستری، در صورتی که رنگ های روشن بر اتاق نشیمن غالب است، باید روی زمین کمی خاموش باشد. این می تواند یک نقاشی رنگارنگ روی دیوارها و پرده های در حال ظهور باشد.هنگامی که اتاق نشیمن با رنگ های پاستلی ساخته می شود، فرش تمام فرصت ها را دارد تا به یک عنصر مرکزی تبدیل شود. اگر محصول خاکستری دارای الگوی روشن باشد، ترکیب رنگ مناسبی استفاده کرده اید.

 

 

۵/۵ - (۷ امتیاز)

6 نظر در “استفاده از فرش خاکستری مدرن در فضای داخلی اتاق نشیمن

  1. شهباز گفت:

    سلام
    فرش ۱۲۰ در ۲ دارید قیمتش چنده؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      دوست عزیز به صورت ابعاد ۱ در ۲ می توانید سفارش دهید.
      هر طرحی پسند شد با ما تماس بگیرید مشاوران ماهور در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  2. mahban fatahi گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید فرش قیمت مناسب برای اشپزخونه چی دارین؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      فرش آشپزخانه فومی و فرش ماشینی ارزان قیمت های مناسبی نسبت به فرش های دیگر دارند.

  3. تبادار گفت:

    سلام
    فرش طوسی خاکستری جدیدا خیل مد شده و بیشتر فروشگاه ها از این رنگ فرش دارند میخواستم بپرسم بعد از یه مدت باز هم رو مد هست ؟ میترسم دیگه بعد از چند وقت زده بشم از این رنگ

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      بله درست می فرمایید فرش رنگ طوسی فیلی چند سالی است به خصوص در بین جوانان طرفدار زیادی دارد.به دلیل رنگ خنثی این فرش ها به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *