فرش ماشینی افشان با طرح گل این مزیت غیرقابل انکار را دارند که می توانند با محیط های کلاسیک و مدرن سازگار شوند تا فضا را صمیمی و دلپذیر کنند. قرن هاست که از طرح های گل در فرش سازی استفاده می شود. با گذشت زمان، استفاده از گل ها و عناصر گیاه شناسی تغییر کرده است و از تزئینات سبک کوچک به گل های بزرگ تبدیل شده و آماده است تا اتاق خانه ها را پر از رنگ کند.

 

فرش طوسی و صورتی تاج گل

فرش طوسی و صورتی تاج گل

تعادل رنگ مهمترین جنبه است

جنبه ای که هنگام انتخاب برای تجهیز یک محیط با فرش طرح افشان باید به آن توجه بیشتری شود، تعادل رنگی کلی اتاق است.
معمولاً فرش‌هایی با طرح گل در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند و اگر فرشی به سبک مدرن یا امروزی انتخاب می‌کنید، رنگ‌های متفاوتی دارند. به دنبال یک نتیجه هماهنگ بین فرش، مبلمان و سایر دکوراسیون ها برای ایجاد یک پروژه انتخاب خوب ضروری است.

 

برای انتخاب فرش مناسب برای خانه خود، باید در نظر داشته باشید که طرح گل می تواند در تمام سطح فرش یا فقط روی یک قسمت گسترش یابد. فرش های خاورمیانه نمونه ای از این دست هستند. مدل‌های سنتی وجود دارد که در آن تزئینات گل‌دار در تمام سطح فرش ایجاد می‌شود و مدل‌هایی که در آن فقط قاب خارجی تزئین شده است. در فرش‌های مدرن آن منطقه، تزئینات گل‌دار بیشتر نقش اصلی را پیدا می‌کند: اغلب این طرح شامل استفاده از چند گل بزرگ است.
در کنار طرح، رنگ فرش نیز باید در نظر گرفته شود. در الگوهای سنتی خاورمیانه، رنگ های غالب قرمز، قهوه ای، زرد طلایی و آبی تیره است. این پالت رنگ با اتاق ها و مبلمان کلاسیک بسیار هماهنگ می شود. مکمل ایده آل با مبلمان چوبی و کف و دیوارهای سفید است.

فرش‌های گلدار که دارای رنگ‌های تند و گل‌های درشت هستند برای یک دکوراسیون مدرن مناسب‌تر هستند. آنها با نشاط خود، خطوط سختگیرانه و مینیمالیستی اتاقی به سبک نوردیک را می شکنند و وقتی در محیطی قرار می گیرند که رنگ های روشن غالب است، چشم ها را به خود جلب می کنند.
کسانی که ترجیح می دهند روی فرشی با شخصیت عالی و در عین حال با ظرافت ماندگار تمرکز کنند، می توانند یک فرش گل دار سیاه و سفید را انتخاب کنند . این راه حل به ویژه برای تجهیز سالن های بزرگ روشن که در آن به دنبال تعادل مداوم بین نور و سایه است، مناسب است.

قیمت فرش افشان ۹ متری قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه خرید فرش

فرش های گلدار را انتخاب کنید تا فضای خانه خود را تازه کنید

قرار دادن یک طرح فرش افشان در اتاق های خانه باعث شادابی و طراوت فضای خانه می شود . تمرکز بر رنگ های ملایم و بهاری کمک می کند تا فضایی صمیمی و دلپذیر به محیط ببخشید، در حالی که رنگ های روشن یا تیره نشاط بیشتری را به ارمغان می آورند.
اتاق خواب فضای ایده آلی در خانه برای فرش های گل دار است. این انتخاب هم برای اتاق اصلی و هم برای اتاق خواب های دیگر مشخص شده است، چه اتاق کودک باشد و چه اتاق مهمان. برای متمایز ساختن محیط ها می توان انتخاب های متفاوتی در مورد اندازه و چیدمان فرش ها داشت.

شما می توانید یک فرش بزرگ را برای قرار دادن زیر تخت انتخاب کنید یا می توانید چندین فرش کوچکتر را برای استفاده به عنوان فرش کنار تخت انتخاب کنید. اگر فرش دارای چندین سایه رنگی است، بهتر است یک یا دو رنگ را انتخاب کنید تا با سایر عناصر تزئینی مانند کوسن مطابقت داشته باشد. برای پرده‌ها و دیوارها، بهتر است روی رنگ‌های خنثی تمرکز کنید که مرکزیت فرش را بیشتر می‌کند.
فرش گلدار را نیز می توان با موفقیت در مرکز اتاق نشیمن قرار داد. در این صورت می توان آنها را با عناصر مبلمان قدیمی یا با تزئیناتی که دارای الگوهای سازگار با طرح گل هستند ترکیب کرد. برای مثال می توان از کاغذ دیواری هایی با خطوط کوچک یا کوسن هایی با خطوط هندسی استفاده کرد.

طرح‌های گلدار نیز برای پر کردن فضاهای بیرونی با رنگ و شخصیت، مانند تراس یا آلاچیق در باغ، به طرز شگفت‌انگیزی عمل می‌کنند.
اگر می خواهید به خانه خود جلوه ای اصیل بدهید، استفاده از فرش مستطیلی را کنار بگذارید و مدلی با شکل متفاوت انتخاب کنید. یک فرش گرد گلدار برای متمرکز کردن توجه در یک منطقه کوچک از اتاق عالی است. از سوی دیگر، یک فرش گل یا گلبرگ شکل، قدرت تداعی کننده گل ها را با طراحی انحصاری فرش های لوکس معاصر ترکیب می کند.

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه قالی فانتزی فرش مدل جدید فرش کاشان طرح افشان
۵/۵ - (۶ امتیاز)

5 نظر در “انتخاب فرش ماشینی با طرح گل

  1. razi گفت:

    سلام وقت بخیر

    فرش افشان طوسی موجود دارید؟ تیره باشه چون خونمون خیلی پر رفت و آمد هست و بچه هم دارم میخوام رنگش تیره باشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      طرح فرش افشان در نقشه های جدید و زیبا و رنگبندی های جذاب موجود است وارد لینک شوید و متناسب با دکوراسیون منزل خود خرید فرش را انجام دهید.

  2. دیداری گفت:

    سلام به تیم حرفه ای ماهور مارکت

    حقیقتا فرش های افشان یه چیز دیگه ست و زیبایی خاص خودشون رو دارند و همیچ موقع فرش افشان رو با مدل های دیگه عوض نمی کنم

  3. عصمتی گفت:

    سلام

    فرش افشان چه مدل هایی دارید؟ همین عکس قیمت نه متری و قلیچه چقدر در میاد؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      جدیدترین فرش کاشان طرح افشان در قسنت محصولات سایت موجود است.

      برای اطلاع از قیمت فرش نه متری و قیمت فرش در سایر ابعاد لطفا وارد لینک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *