در چند سال گذشته فرش های طبیعی و دوستدار محیط زیست از پشم، ابریشم، پنبه، الیاف کنفی و کتان رواج یافته است. علاوه بر این، نیاز به افزایش الزامات نه تنها برای مواد، بلکه برای سازگاری زیست محیطی رنگ های مورد استفاده در نخ های رنگرزی وجود دارد.در بخش قیمت بالا، فرش های دستباف شرقی نیز با تراکم بالا، کیفیت عالی، رنگ های روشن و مواد طبیعی مورد تقاضا هستند. در میان شاهکارهای بافته شده شرق، قالی های ایرانی، هندی و ترکی به راحتی اولویت را حفظ می کنند.

 

دکوراسیون داخلی فضاهای نشیمن، شما نمی توانید بدون کفپوش انجام دهید. اغلب اینها فرش هستند، بنابراین فرش ها در فضای داخلی جایگاه مهمی را اشغال می کنند. فرش ها، قالیچه ها، قالیچه ها و مسیرها نه تنها خانه را گرم می کنند، بلکه نقش مهمی در تزئین اتاق ها دارند. گاهی اوقات حتی یک فرش کوچک در نزدیکی مبل می تواند فوراً یک فضای داخلی غیرقابل توصیف را تغییر دهد.اگر از قبل تصمیم گرفته اید چه فرشی را انتخاب کنید، می توانید خودتان به محیطی راحت و شیک در خانه برسید.

 

قیمت فرش خرید فرش فانتزی مدل فرش جدید قالی طرح افشان

 

در گذشته فرش‌ها در فضای داخلی به عنوان یک دکوراسیون ساده به حساب نمی‌آمدند، بلکه یک امر تجملی بودند و فقط افراد ثروتمند می‌توانستند آن‌ها را بخرند.و تعداد آنها وضعیت خاص و وضعیت مالی مالکان را نشان می داد.

فرش مدرن در داخل خانه در درجه اول یک پوشش کف برای محل زندگی است. طیف وسیعی از کفپوش های فرش در سال های اخیر متنوع تر و مقرون به صرفه تر شده است. سیاست قیمت روکش ها به قدری وفادار است که حتی خانواده هایی با درآمد اندک نیز می توانند فرش اتاق نشیمن، اتاق خواب یا اتاق کودک را با قیمتی مقرون به صرفه انتخاب کنند.به نظر می رسد که فرش روی دیوار در یک فضای داخلی مدرن غیر قابل قبول است؟ دور از آن، نمونه های دست ساز گران قیمتی وجود دارد که مورد تقاضا نیز هستند و دیوارها را تزئین می کنند و از طعم شگفت انگیز صاحبان و فردیت آنها می گویند.

اول از همه، آنها می خواهند یک فرش در خانه بخرند، فضای داخلی را تزئین کنند، به طوری که بخشی از دکور اتاق شود، اما فراموش نکنید که بسیاری از نمونه های فرش عایق حرارتی و صدا هستند، آنها دلپذیر هستند. لمسی، نرم و انعطاف پذیر.مدت عملکرد پوشش بستگی به کیفیت نخ، پایه و نوع خاب دارد. برخی از شرکت ها برچسب را با حروف یا اعداد برای میزان ماندگاری نشان می دهند.

برای انتخاب صحیح فرش روی زمین برای یک اتاق خاص، باید به تمام اطلاعات روی برچسب تکیه کنید، زیرا این بستگی به مدت زمان محصول دارد.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه بهترین فرش ماشینی ایران فرش فانتزی طوسی قیمت فرش ماشینی ۹ متری ۷۰۰ شانه

فرش های مدرن: روند مد

توجه طراحان داخلی مدرن به طور فزاینده ای جدیدترین فناوری ها را به خود جلب می کند. ایده‌های خانه هوشمند، ارتباطات بی‌سیم، فناوری چند رسانه‌ای – همه در خانه جای می‌گیرند و نمی‌توانند بر ویژگی‌های سبکی محل تأثیر بگذارند. با این حال، در این زمینه، علاقه به روش های سنتی طراحی از بین نمی رود. فرش های مدرن اصلی مزایای این ویژگی داخلی را تایید می کند.نه چندان دور، خبره‌های طراحی مد می‌توانستند موج محبوبی از تن‌های متضاد جسورانه را مشاهده کنند. سایه های اشباع نارنجی، قرمز و آبی به طور فعال کاتالوگ مجلات تخصصی در مورد طراحی داخلی را پر می کند. این روند کاملاً طبیعی در سبک شناسان مواد ساخته شده از منسوجات منعکس می شود.

با این حال، لحن روشن و سرسخت اکنون جای خود را به مقیاس گوتیک خنثی و گاهی تاریک می دهد. به طور خاص، یک فرش مدرن باید سایه های خاکستری مایل به قهوه ای داشته باشد، که به او اجازه می دهد تا لهجه های طبیعت را ایجاد کند. همچنین در مد رنگ‌های آبی تیره، سیاه گوتیک و سبز هستند که به خودی خود می‌توانند به عنوان یک راه حل رنگی مرکزی عمل کنند که فضای اتاق را تنظیم می‌کند. تغییر رنگ‌های روشن به رنگ‌های کمتر صریح و زمینی با تلاش نویسندگان برای نشان دادن بی‌طرفی خود مبلمان به این شکل همراه است.

به سختی می توان راهی موفق تر برای حذف تمرکز از یک جسم یافت تا اینکه طبیعی ترین و طبیعی ترین ظاهر را به آن ببخشید. مخصوصاً برای این منظور استفاده از فرش های مدرن که با الگوی بافت آشنا ساخته شده اند توصیه می شود. به طور خاص، کفپوش می تواند تقلید از یک زونا، یک حاشیه سنگی، یک ورق فلز یا یک پوشش چرمی باشد. کارخانه های نساجی به طرز ماهرانه ای از چنین راه حل هایی استفاده می کنند و الگوهای طبیعی بسیار قابل اعتمادی را ایجاد می کنند.

 

Rate this post

6 نظر در “فرش های مدرن در دکوراسیون

  1. آنی گفت:

    سلام
    فروش اقساطی با چک هم دارید شما؟
    فرش های ۹ متری رو کجا می تونم ببینم؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      خرید فرش در ماهور مارکت به صورت اقساط امکان پذیر است.
      فرش ۹ متری را در رنگبندی و نقشه های بسیار زیبا از اینجا ببینید

  2. قادری گفت:

    سلام فرش هایی که به صورت مدرنند از فرش های به روز و جدید میشه معرفی کنید لطفا

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      تنوع فرش مدرن که از مدل های فرش های جدید هستند زیاد است
      وارد لینک شوید و متناسب با دکوراسیون منزل طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  3. محدثه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تقریبا دکوراسیون خونه رو مدرن چیدم و به تازگی تغییر دکوراسیون دادم
    میشه راهنمایی کنید بر اساس وسایلی که میخوام بخرم چه فرشی مناسب هستش؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش های جدید برند ماهور را از اینجا ببینید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید در اسرع وقت برای خرید فرش مناسب راهنماییتان می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *