آیا فضای داخلی اتاق نشیمن بدون فرش می تواند راحت باشد؟ فضای نشیمن با فرش زنده می‌شود که اکنون در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر شک دارید که آیا نیاز به خرید فرش در اتاق نشیمن دارید، توصیه ما به شما کمک می کند تا در مورد این موضوع تصمیم بگیرید و بهترین فرش را انتخاب کنید.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته ۱۲ متری بهترین مارک فرش ماشینی

 

فرش گرد در دکوراسیون

فرش گرد در دکوراسیون

فرش اتاق نشیمن چه شکلی می تواند داشته باشد

اگر یک فرش گرد در اتاق نشیمن قرار دهید، می توانید کمی جذابیت و سبک به اتاق اضافه کنید. خوب، اگر در چنین اتاقی از قبل جزئیات داخلی یک شکل گرد وجود داشته باشد، به عنوان مثال، یک میز گرد یا یک لوستر گرد. ترکیب چندین عنصر گرد، فضای داخلی را کامل می کند. اما در این مورد، شما باید یک جزئیات کوچک را در نظر بگیرید – فرش هایی با لبه های گرد باید اندازه متوسط ​​داشته باشند.

در ورودی خانه و گوشه های دنج هم می توانید از فرشهای گرد استفاده کنید.

مردم از قدیم الایام خانه خود را با فرش و مانند آنها تزئین می کردند. در ابتدا، پوست حیوانات خام بود، سپس با پارچه های طبیعی گران قیمت و خزهای مشابه جایگزین شد، اما زندگی در قرن بیست و یکم می توانید از فرش هایی استفاده کنید که با استفاده از فناوری ماشینی  ایجاد شده اند. ماده اولیه برای ساخت فرش محصول پالایش نفت – پلی پروپیلن است. در واقع، این فقط یک گرانول مصنوعی جهانی است که در نسخه نهایی دارای نرمی، زیبایی و عمر مفیدی است.

 

 

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه قیمت فرش مدرن فرش های جدید فرش افشان جدید

مزیت اصلی این محصولات قیمت آن است. می‌توانید فرشی شبیه پارچه ایرانی، طرحی آینده‌نگر یا فرش کودک زیبا با شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. و قیمت به طور عمده به تصاویر بستگی دارد. در مقایسه با فرش های ساخته شده از بافته های طبیعی، مجموعه محصولات فرش ماشینی چندین برابر ارزان تر است. برخی از مدل ها آنقدر ارزان هستند که می توانید حداقل هر یک سال استایل یا رنگ بندی آن را تغییر دهید.

دومین مزیت بزرگ عمر طولانی است. اگرچه در ابتدا تولید کنندگان هشدار می دهند که این محصولات برای صدها سال طراحی نشده اند حداقل طول عمر بسیار طولانی است ۵ سال. با مراقبت سیستماتیک دقیق و بهره برداری نادر از فرش می تواند چندین برابر بیشتر دوام بیاورد.

 

هنگام خرید فرش به چه نکاتی توجه کنیم

اگر تصمیم به خرید فرش ماشینی  دارید که سالیان طولانی در خدمت خانواده باشد، باید به عوامل مختلفی توجه کنید.یکی از عوامل اصلی موثر بر دوام و کیفیت فرش، تراکم است.  به تعداد گره در هر متر مربعدر فرش های ماشینی – در نقاط اندازه گیری شانه فرش گفته می شود. تراکم فرش از نیم میلیون نقطه تا ۱ متر مربع و بالاتر خوب است. این و نه وزن فرش، تضمین کننده طول عمر محصول است.

 

Rate this post

6 نظر در “فرش در اتاق نشیمن – چگونه انتخاب کنیم؟

  1. عزیزی گفت:

    سلام
    فرش سه متری چقدر میشه؟
    ۱ و ۵۰ در ۲ و ۲۰
    ممنون

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      ابعاد فرش ۱.۵ در ۲.۲۵ قابل سفارش است

  2. مومنی گفت:

    سلام
    فرش گرد موجود دارید برای قسمت جلوی در ورودی و یه قسمتی از راهرو می خواستم .
    ترجیحا با هم ست باشن

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      اکثر فرش ها به صورت گرد قابل سفارش می باشند.
      با ما تماس بگیرد در مورد ابعاد فرش مورد نظر شما راهنمایی می کنیم

  3. رضا قیاسی گفت:

    سلام میشه راهنمایی کنید ابعاد پذیرایی ما ۶ در ۷ هستش چه سایزی باید بخرم ؟

    1. ادمین گفت:

      سلا خدمت شما
      دو تخته ۹ متری مناسب هستش
      برای اطلاع از https://mahoormarket.com/product-category/%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c/%d9%81%d8%b1%d8%b4-1200-%d8%b4%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d9%87/ بروی لینک زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *