یک فرش می تواند بدون زحمت هر اتاقی را متحول کند. فرش نه تنها می تواند ظاهر و حال و هوای اتاق را تغییر دهد، بلکه دارای طیف وسیعی از مزایای عملی است – از گرم کردن خانه گرفته تا کاهش صدا.وقتی صحبت از دکوراسیون منزل به میان می‌آید، تعداد کمی از قطعات متنوع‌تر از فرش هستند.

این یک کار چند وظیفه‌ای کامل است که می‌تواند استایل را بهبود بخشد و عیوب را در یک حرکت شیک پنهان کند. در واقع، این اعتقاد راسخ ما است که همه باید حداقل یک فرش داشته باشند، و دلیل آن را به شما خواهیم گفت.

 

فرش کرم طلایی سروین

دلایل مهمی که فرش ها مهم هستند

اگر می‌خواهید در کفپوش خود تغییری ایجاد کنید، اما بودجه زیادی برای پروژه ندارید، ممکن است به سادگی از فرش ماشینی  در قسمت های خاصی به کف‌ها اضافه کنید. فرش ها در کنار خود مزایای زیادی دارند.اما در واقع دلایل زیادی وجود دارد که چرا افزودن یک فرش به خانه شما ممکن است ایده خوبی باشد، و بنابراین مهم است که همه آنها را در نظر داشته باشید تا هنگام تجهیز مکان خود به شما ایده بدهند.

 

قیمت فرش ماشینی فرش ماشینی مدرن فرش جدید فرش طرح افشان

یک اتاق تاریک را روشن کنید

کفپوش های چوبی تیره یا لمینت یکی از لوازم اصلی زیبا و محبوب برای خانه های امروزی است. با این حال، آنها می توانند نور زیادی را از برخی فضاها، به ویژه راهروهای بدون پنجره تخلیه کنند.فرشهای با طرح های سنتی بدون نشان دادن کثیفی می توانند در رنگ های روشن فضا را پر نور تر نشان دهند. در اتاقی با دیوارها و مبلمان تیره، یک فرش بزرگ با رنگ های روشن اضافه کنید. یکی از مزایای مهم فرش ها این است که همه کاره هستند. می توانید آنها را در اتاق، به اتاق های مختلف جابجا کنید و حتی هنگام حرکت آنها را با خود ببرید! اگر عاشق تغییر مکرر دکوراسیون خود هستید، آنها عالی هستند و به شما امکان می دهند آن را با فصل یا هر زمان که دوست دارید ترکیب کنید.

تغییر تم رنگ

فرش ها راهی فوری برای ایجاد سطحی نرم و مجلل در زیر پا هستند. فرش ها می توانند کارهای مختلفی را در یک اتاق انجام دهند. آنها می توانند اتاق را به قسمت های مختلف تقسیم کنند، یک تم ایجاد کنند، مجدداً قرار گیرند یا به طور کامل برداشته شوند، و به دلخواه با فرش های دیگر مبادله شوند.

شما می توانید هر کاری که می خواهید با آنها انجام دهید، خوب است که بتوانید سبک کفپوش خود را به سادگی با گذاشتن یک فرش متفاوت تغییر دهید. از یک فرش مورد علاقه به عنوان اساس طرح رنگ در یک اتاق استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر بعد از قرار دادن مبلمان خود آن را اضافه کنید، می توانید از فرش برای برجسته کردن یا گره زدن به رنگ های موجود خود استفاده کنید.یک فرش این قابلیت را دارد که به طرح رنگ اتاق اضافه کند (یا تغییر دهد). تغییر حال و هوای اتاق شما می تواند به آسانی جابجایی بین دو فرش باشد. خرید دو سبک مختلف را برای اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید: یکی برای تابستان و دیگری برای زمستان.

قیمت بهترین فرش ماشینی کاشان خرید فرش مدرن فرش طرح جدید فرش کاشان طرح افشان جدید

دکور خود را با فرش تقویت کنید

مردم معمولا فرش را راهی برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود می دانند. این دلیل خوبی دارد زیرا فرش ها تقریباً در هر رنگ، طرح، جنس و شکلی که می توانید تصور کنید وجود دارد.یک فرش عجیب و غریب یا رنگ روشن می تواند بیانیه ای جسورانه داشته باشد. در حالی که یک فرش طرح دار خنثی یا سنتی ممکن است مکمل کاملی برای یک اتاق باشد. همچنین ممکن است بخواهید یک فرش تیره را روی یک کف روشن قرار دهید و بالعکس برای کنتراست.آنها اتاق را گرم می کنند و در عین حال یک رنگ تزئینی به آن اضافه می کنند: فرش ها راهی مطمئن برای افزودن رنگ و بافت به هر اتاقی هستند. یک فرش می تواند اتاق را لنگر بیاندازد، آن را مشخص کند، به آن گرما بدهد و به لایه بندی دکوراسیون اتاق کمک کند.

افزایش ایمنی

آیا هر بار که کوچولوی عزیزتان در حین تمرین مهارت های راه رفتن جدیدش زمین می خورد، وحشت می کنید؟ یک فرش می تواند به شما بالشتک مناسبی برای فرود ارائه دهد که از سر، زانو و دست های ظریف در این مهم ترین مرحله از زندگی محافظت می کند.فرش‌ها برای محافظت از گام‌های ما، کاهش لغزش و سقوط و به حداقل رساندن صدمات در هنگام سقوط ایده‌آل هستند. حفاظت ایمنی را برای کل خانواده، به ویژه برای کودکان نوپا و افراد مسن فراهم می کند.

 

فرش گل برجسته جدید بهترین برند فرش ماشینی فرش طوسی مدرن قیمت فرش ۹ متری ماشینی ۷۰۰ شانه

با فرش یک اتاق را به هم گره بزنید

فرش یک راه عالی برای تغییر دکوراسیون است، زیرا می تواند یک پالت رنگ خوب برای شروع به شما بدهد. فرش ها می توانند یک منطقه گفتگو در اتاق نشیمن، یک قسمت نشیمن در دفتر یا یک منطقه غذا خوردن در آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری را تعریف کنند. آن‌ها می‌توانند اتاق‌هایی را که دیوار مشخصی ندارند جدا کرده و با قرار دادن آن‌ها روی فرش دیوار به دیوار، قسمت‌هایی را مشخص کنند.فرش ها یک لایه بصری اضافی ایجاد می کنند و تبدیل اتاق را از سرد و دلگیر به گرم و رنگارنگ آسان می کنند.

راحتی

اگر از آن دسته ای نیستید که هنگام راه رفتن در خانه خود در شب دمپایی بپوشید، ممکن است بخواهید فرش هایی را به قسمت های خاصی از کف خود اضافه کنید تا پاهایتان احساس راحتی بیشتری داشته باشند، به خصوص در زمین هایی که تمایل به سرد شدن دارند.

بر کسی پوشیده نیست که فرش‌ها بسیار نرم‌تر از چوب‌های سخت یا کاشی هستند، و اکثر مردم با این جمله موافق هستند که فرش‌ها برای ایستادن روی آن راحت‌تر از سطوح سخت هستند. فرش نه تنها هنگام لمس پوست شما نرم‌تر به نظر می‌رسد، بلکه نرمی آن به آن انعطاف‌پذیری می‌دهد که به فرش اجازه می‌دهد تا برخی از ضربه‌های قدم شما را جذب کند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

6 نظر در “خانه فرش کنیم یا نه؟

  1. سینا گفت:

    سلام خدمت شما
    فرش های گرد رو تو چه سایزهایی میشه سفارش داد؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      اکثر فرش های ماهور به صورت گرد قابل سفارش هستند.

      ابعاد مورد نظر خود را به دست آورید و برای خرید فرش گرد لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  2. نادری گفت:

    سلام وقت بخیر

    ببخشید برای قسمت راهرو شما چه فرشی پیشنهاد میدین؟ گرد باشه یا از این بلندا ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای راهرو معمولا از فرش کناره استفاده می شود و اگر فضا مناسب باشد می توانید ترکیب فرش گرد یا پادری را با آن داشته باشید.

  3. محبوبه گفت:

    سلام

    قیمت فرش داخل تصویر رو میخواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما
      برای اطلاع از قیمت فرش ماشینی ماهور لطفا از لینک وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *