طراحی فضاهای کوچک یک چالش است با این حال، با اثاثیه و لوازم جانبی مناسب، اتاق های کوچک به طور خاص می توانند تأثیر زیادی بر زیبایی آن بگذارند.
فرش ها تاثیر زیادی در روشن یا تیره کردن فضای کوچک دارند. در این مطلب به شما خواهیم گفت کدام فرش برای اتاق های کوچک مناسب تر هستند و چگونه می توانید بهترین حس را با فرش در فضای کوچک ایجاد کنید.

عکس فرش کرم طرح ورساچه
اتاق های کوچک را بزرگتر نشان دهید

فضاهای کوچک نباید شلوغ باشند و باید دارای مبلمان ساده و کوچک همچنین دارای فضای آزاد فراوان باشند. مناطق خالی در اتاق و روی دیوار، مانند فضای سفید زیاد در پروژه های طراحی، باز بودن و عمق فضایی را تضمین می کند. از اکسسوری های بیش از حد و استفاده از عناصر انبوه خودداری کنید.
اتاق های کوچک را با یک مبلمان خاص و چشم نواز بچینید و آن را با یک فرش عالی ترکیب کنید. آینه کاری در دیوار هم به بزرگ نشان دادن فضا کمک می کند.

کوچک اما قدرتمند: فرش های زیبا از ضروریات هستند

برای ایجاد آرامش و آسایش در اتاق‌های کوچک، یک فرش ماشینی مناسب ضروری است. تقریباً همه  انواع فرش ماشینی را می توان در اتاق های کوچک قرار داد. البته باید از قبل به نوع و کیفیت فرش فکر کنید.

رنگ های پررنگ مناسب ترند یا باید ساده باشند؟
آیا رنگ های چشم نواز فضای زیادی را اشغال می کنند یا یک فرش رنگ روشن مناسب تر است؟ هنر طراحی اتاق‌های کوچک این است که به موارد ضروری تقلیل دهید و در عین حال فضایی خوب ایجاد کنید.

فرش هایی که خاب کمتری دارند نسبتا به دیگر فرش ها کاربرد بیشتری دارند. فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل خاب مناسب و مراقبت آسان اغلب مورد توجه خریداران فرش ماشینی قرار می گیرد. به دلیل تنوع طرح ها برای هر سبک و سلیقه ای می توان فرش ماشینی متناسب با دکوراسیون منزل پیدا کرد.
فرش‌های تک رنگ و پرز کوتاه اغلب برای اتاق‌های کوچک مناسب‌ترند تا فرش‌هایی با طرح‌های پیچیده .
با این حال، اگر در مورد انتخاب فرش جدید تصمیم می گیرید، به یاد داشته باشید که باید آن را تا حد امکان کوچک انتخاب کنید تا فضای مورد نظر بیش از حد پر نشود.

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته بهترین فرش ماشینی چه مارکی است فرش های ۷۰۰ شانه جدید

فرش های روشن اتاق ها را بزرگتر نشان می دهند

فرش‌های رنگ روشن اغلب اتاق‌های کوچک را بزرگ‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهند. فرش روشن اثری دعوت کننده، دوستانه و فضاساز دارند.
آنها همچنین جایگزین نور روز از دست رفته می شوند. رنگ های روشن اغلب با مفاهیم ایمنی، خانه داری و راحتی همراه هستند. آنها در اتاق های کوچک گرما و فضا ایجاد می کنند و در طراحی داخلی ایده مناسبی هستند.
به هر حال، فرش های روشن نیز روحیه شما را تحت تاثیر قرار می دهند. آنها باعث می شوند مردم به سرعت در اتاق ها احساس راحتی کنند و روح را به رقص وادار کنند.

فرش های سفارشی

در فضاهای کوچک، فرش های سفارشی می توانند جایگزین مناسبی باشند. انتخاب اندازه، طرح و رنگ متناسب با شرایط زندگی خود انتخاب بسیار خوبی است. برای اینکه فرمت مناسب مشخص شود، منطقه مورد نظر باید با روزنامه قدیمی چیده شود تا اندازه و جلوه فرش مشخص شود. مشتریان اغلب در انتخاب فرش برای فضای کوچک مرتکب اشتباه می شوند و در نهایت از خرید خود راضی نخواهند بود.

قاعده کلی این است: فرشی را انتخاب کنید که حدود ۶۰ سانتی متر از کوتاه ترین دیوار اتاق کوتاه تر باشد. حتماً درها و شعاع باز شدن آنها را در اندازه گیری خود لحاظ کنید. بهتر است فضا را به صورت در باز اندازه بگیرید تا فرش از باز شدن در جلوگیری نکند.

 

همچنین شما می توانید برای انتخاب فرش مناسب برا فضای مورد نظر خود از گالری تصاویر موجود در سایت دیدن کنید و از دکوراسیون مشتریات عزیزمون ایده بگیرید.

Rate this post

6 نظر در “انتخاب فرش برای فضای کوچک

  1. هامین گفت:

    سلام قیمت فرشی که گذاشتید چنده ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      دوست عزیز لطفا برای اطلاع از قیمت فرش وارد لینک شوید.

  2. عبادی گفت:

    سلام شما مشاوره هم دارید ؟ راهنمایی میخواستم ازتون

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشاوره رایگان با توجه به دکوراسیون منزل شما داده می شود
      لطفا با شماره نمایشگاه ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس بگیرید یا به دایرکت اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام بدین کارشناسان ما راهنمایی می کنند.

  3. عباس گفت:

    سلام فرش برای اتاق کودک هم موجود دارید ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام بله طرح های زیبا موجود است
      از پیج اینستاگرام به ادرس @mahoor.market دیدن کنید و یا پیام بدین کارشناسان ما راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *