خرید فرش ماشینی خوب دغدغه بسیاری از خانواده‌های ایرانی است. سوالی که هنگام خرید، ذهن خریداران را مشغول می‌کند این است که چه فرشی بخریم؟ چگونه یک فرش ماشینی خوب بخریم؟ و مهمتر از آن چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم؟

اگر برای خرید فرش سری به فروشگاه‌ها زده باشید می‌دانید که راهنمایی فروشندگان بیشتر گیج‌کننده است تا کمک‌کننده. تنها زمانی که خودتان از قبل اطلاعات داشته باشید به‌راحتی می‌توانید تشخیص دهید فرش ماشینی با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد.

فرش یکی از صنایع دستی و اصیل ایرانی است و از لوازم اساسی و اصلی در خانه‌های ایرانی به شمار می‌رود. نقش این محصول در منزل بیشتر از کفپوش بودن بوده و به دلیل زیبایی و رنگ‌آمیزی‌اش، به جلوه و ظاهر خانه بسیار کمک می‌کند. حتماً برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید این محصول برای خانه، از خود بپرسید که ویژگی‌ها و مشخصات فرش ماشینی خوب چیست؟

فرش ماشینی با کیفیت دارای ویژگی‌های بسیار متعددی است که قبل از خرید، حتماً باید به آنها توجه شود. برای مثال، برخی از افراد تمایل دارند که معیار اصلی خود را به زیبایی فرش و قیمت محصول را در درجه دوم قرار دهند. اما برخی دیگر به دنبال خرید فرش با هزینه کمتر هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما نکات ویژه‌ای را در خصوص انتخاب و خرید فرش با کیفیت و برتر ارائه دهیم.

شانه و تراکم، جنس نخ فرش و داشتن استانداردها مهترین نکاتی هستند که هنگام خرید فرش ماشینی خوب باید به آن دقت کنید. فیلم زیر را ببنید تا متوجه مشخصات فرش ماشینی خوب شوید و بدانید چطور می توان فرش اصل را از تقلبی تشخیص داد.

چطور یک فرش ماشینی خوب بخریم؟

نحوه تشخیص فرش مرغوب چگونه است و فرش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ فیلم راهنمای خرید فرش را ببنید.

 

فرش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چه فرشی بخریم؟

چند فاکتور مهم در خرید فرش ماشینی خوب دخیل هستند. که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

۱- توجه به شانه و تراکم در انتخاب فرش ماشینی خوب

قیمت فرش ماشینی عاملی است که همیشه روی خرید ما تأثیر می‌گذارد. حتی اگر عدد مشخصی را هم در ذهن خود در نظر نگرفته باشید؛ ناخودآگاه بودجه خاصی در ذهن شما برای خرید اختصاص یافته است. البته قیمت لزوماً اولویت اول نیست و خیلی از افراد بیشتر به زیبایی و کیفیت اهمیت می‌دهند.

خوشبختانه تنوع زیاد فرش ماشینی به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی گزینه‌ای مناسب با بودجه خود پیدا کنید. با افزایش رقابت در بازار فرش‌های ماشینی حتی فرش‌های ارزان‌تر هم کیفیت مطلوبی دارند.

اگر دنبال خرید فرشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید پیشنهاد می‌کنیم فرش ۷۰۰ شانه انتخاب کنید که زیبا و بسیار بادوام است. هر چه شانه فرش بیشتر باشد فرش ظریفتر و زیباتر شده و قیمت آن بالاتر می‌رود. به نسبت بودجه خود به ترتیب سراغ فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه بروید.

مشخصات فرش ماشینی خوبفرش چند شانه خوب است؟

فرش چند شانه خوبه؟ برای اینکه بدانید فرش خوب چند شانه است به این مطلب توجه کنید. مشتریان معمولاً هنگام خرید فرش، بودجه مالی مهمترین نکته است که در نظر گرفته می‌شود. امروزه، فرش‌های ماشینی به دلیل قیمت بالای فرش‌های دستبافت، در بازار جایگاه خود را دارند. بیشتر فرش‌های موجود در بازار با تعداد شانه‌های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ ارائه می‌شوند. فرش‌های با تعداد شانه کمتر، اغلب از ارزانترین گزینه‌ها در بازار هستند.

هر چه تعداد شانه‌های فرش بیشتر باشد، فرش ظریف‌تر، بافت ظریف‌تر و دوام بیشتری دارد. این معیارها باعث می‌شوند تا فرش‌های با تعداد شانه بیشتر، شباهت زیادی به فرش‌های دست‌بافت داشته باشند. تراکم رایج فرش‌ها نیز به صورت ۲۵۰۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ است که به ترتیب مربوط به فرش‌های با شانه ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ می‌شود.

بهتر است هنگام انتخاب، به نیاز و بودجه‌ی خود توجه کنید. فرش‌های با تراکم و شانه بالا دارای دوام، زیبایی و لطافت بیشتری هستند. به عنوان مثال، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه برای اتاق کودکان کار مناسبی نخواهد بود چرا که استفاده در این فضاها معمولاً کمتر است. اما اگر به دنبال فرشی برای سالن پذیرایی خانه‌تان هستید، بهتر است یک فرش با شانه و تراکم مناسب انتخاب کنید تا از کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل کنید.

فرش های خوب ۷۰۰ شانه ای

فرش‌های ۷۰۰ شانه ماشینی، ارزان و پرطرفدار هستند. با کیفیت و دوام مناسب، اما برای محیط‌های پررفت‌وآمد نامناسبند. تولید شده به صورت ۸ و ۱۰ رنگ، با تراکم ۲۵۵۰. دسته‌بندی دیگری هم دارند: فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی که از فرش‌های ۵۰۰ شانه با تغییرات به وجود آمده‌اند. در برخی موارد، تراکم آن‌ها ۱۵۰۰ است و در ۷ رنگ مختلف به بازار عرضه شده‌اند.

فرش های خوب ۱۲۰۰ شانه ای

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه از بهترین فرش‌های بازار هستند. با کیفیت بالا، ممکن است به عنوان فرش دست‌باف شناخته شوند. فشردگی بالای آنها باعث دوام و زیبایی بیش‌تر می‌شود. معمولا در مکان‌های پررفت‌وآمد مورد استفاده قرار می‌گیرند و تراکم آن‌ها ۳۶۰۰ است.

فرش ماهور ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید سبا ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ونوس ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش بهار ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید ورساچه ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید کیان ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

فرش های خوب ۱۵۰۰ شانه ای

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با نقش‌های بسیار دقیق و الیاف طبیعی ابریشم و گیاهی بافته می‌شوند. ظرافت بالا و بافت لطیفی دارند. ضمناً نسبت به فرش‌های با تراکم پایین، ضخامت کمتری دارند اما ساختار قوی‌تری دارند. این فرش‌ها انتخابی نفیس و مناسب برای دکوراسیون خانه یا سالن‌های پذیرایی محسوب می‌شوند.

۲- توجه به جنس فرش ماشینی

چند عامل در تعیین جنس فرش تأثیرگذارند ازجمله: جنس نخ، نوع بافت، رنگ استفاده‌شده در رنگ‌آمیزی نخ‌ها، آهار فرش و…

اما مهم‌ترین مسئله جنس نخ است. اگر یک فرش خوب و باکیفیت می‌خواهید، پیشنهاد ما این است که فرشی بخرید که با نخ آکریلیک هیت ست، بافته‌شده است. با پیشرفت صنعت ریسندگی و نساجی کشور نخ‌هایی موسوم به Heat set تولید می‌شوند که ویژگی‌های قابل‌توجهی دارند. ازجمله:

  1. بدون پرز هستند و پرز بسیار کمی تولید می‌کنند.
  2. در برابر گرما و سرما مقاوم‌اند.
  3. نور خوشید باعث تغییر رنگ و افت کیفیت آنها نمی‌شود.
  4. نسبت به رطوبت مقاوم‌اند.
  5. گرد و غبار نمی‌گیرند.
  6. در برابر حرارت زیادی مثل حرارت زیاد اتو یا کتری و ظرف غذا مقاوم هستند.
  7. چون پرز تولید نمی‌کنند و در براب گرد و غبار مقاوم‌اند؛ ضدحساسیت هستند.
  8. کیفیت و شفافیت رنگ در آنها بالا است و طرح فرش زیباتر است.

۳- توجه به رنگ فرش ماشینی

اگر دستتان در خرید فرش باز است و بودجه خوبی به آن اختصاص داده‌اید و طرح و زیبایی آن بسیار برایتان مهم است؛ فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه به خوبی نیازتان را برآورده می‌کنند. این فرش‌ها تراکم بالایی دارند که باعث می‌شود طرح و نقش فرش بسیار طبیعی و با کیفیت باشد.

برای انتخاب رنگ فرش ماشینی خوب می‌توانید از رنگی که در سایر نقاط خانه مثل مبلمان و پرده وجود دارد استفاده کنید. مثلا اگر مبلمان شما آبی رنگ است فرشی انتخاب کنید که رنگ آبی در نقش و نگار آن بکار رفته باشد. البته نباید در این کار افراط کنید.

استفاده از رنگ‌های مکمل هم ایده خوبی است. یعنی به جای اینکه عینا از رنگ آبی استفاده کنید از مکمل‌های آن بهره ببرید.

فرش خوب چند شانه است۴- توجه به کاربرد فرش

کدام بخش از منزل شما نیاز به فرش ماشینی جدید دارد؟ آیا برای نشیمن خانه فرش می‌خرید یا بری اتاق خواب، اتاق کودکان و آشپزخانه؟

نکات خرید یک فرش ماشینی خوب برای هرکدام از این بخش‌ها متفاوت است. مثلاً در آشپزخانه بهتر است به‌جای فرش از گلیم فرش استفاده کنید؛ چون فرش آشپزخانه چند بار در سال شسته می‌شود و باید شستشوی آن آسان باشد.

انتخاب هوشمندانه برای اتاق خواب کودکان فرشی است که نرم و راحت باشد چون بچه‌ها زیاد روی زمین می‌نشینند و بازی می‌کنند. جنش نخ آن هم باید مرغوب باشد و زیاد پرز تولید نکند چون ممکن است باعث بروز حساسیت در کودک شود. همچنین رنگ آن نباید روشن باشد و زود چرک شود.

۵- توجه به ابعاد و سایز فرش

اندازه فرش ماشینی حتماً باید مناسب خانه شما باشد. انتخاب اندازه مناسب کار ساده‌ای است تنها کافی است مساحت قسمتی که می‌خواهید آن را فرش کنید اندازه بگیرید و نکات زیر در را در نظر بگیرید.

اندازه فرش نباید لب‌به‌لب دیوار باشد، فرشی انتخاب کنید که حداقل ۲۰ سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و زیر پایه مبل نرود. خرید فرش ماشینی خوب در این ابعاد هم به‌صرفه است و شما با حداقل هزینه ممکن خرید می‌کنید و هم فرش زیر پایه مبل خراب نمی‌شود.

ماهور ماکت فروشگاه اینترنتی رسمی شرکت فرش ماهور است که با هدف آسان کردن روند خرید فرش ماشینی خوب تاسیس شده است و در کنار نمایندگی‌های متعدد فرش ماهور در تمام کشور به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. اگر قصد خرید فرش ماشینی دارید در ماهور مارکت می‌توانید خریدی آسان و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

نحوه تشخیص فرش مرغوب؟ فرش خوب چه ویژگی هایی دارد۶- فرش چه طرحی بخریم خوبه؟

بعد از تصمیم‌گیری درباره سایز مناسب برای فضای مورد نظر، طراح فرش نقش مهمی در انتخاب دارد. فرش پس از گسترش می‌تواند اثرات زیادی بر جلوه و احساسات ما داشته باشد، بنابراین این انتخاب نباید سطحی باشد. در ادامه، چند نمونه از الگوهای معروف در بازار فرش ایران که از تقاضای بالایی برخوردارند را به شما معرفی می‌کنیم.

فرش‌های طرح افشان

فرش‌های طرح افشان نقش‌هایی هستند که بدون شکستگی یا وقفه‌های ظاهری هستند. در طراحی این فرش‌ها، تمامی الگوها و نقش‌های آنها به صورت پیوسته و بدون قطعیت در هم متصل شده‌اند. در اصل، فرش‌های با طرح افشان به نحوی طراحی می‌شوند که گل و بوته‌ها یا شاخه و برگ‌های آنها به صورت متمایز و متمرکز نیستند و به‌طور یکنواخت و پیوسته بافته می‌شوند.

فرش بهار ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ساغر ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش دلوان ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش آتنا ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش درین ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش درسا ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

فرش‌های طرح وینتیج

همان طور که از نام این نوع فرش پیداست، ظاهر آن قدیمی تر از عمرش به نظر می‌رسد. در واقع فرش کهنه نما فرشی نیست که به مرور زمان و در طول سال‌ها کهنه شده باشد. بلکه ظاهر فرش نو را به گونه ای طراحی می‌کنند که شباهت زیادی به فرش‌های دستبافت قدیمی داشته باشد.

گاهی هم برخی از طرح های فرش وینتیج با اشکال ساده و بدون ترنج و گل‌های مرسوم در فرش‌های ماشینی سنتی طراحی می‌شوند.

فرش ماهور ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید سبا ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش بهار ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید ورساچه ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش جدید کیان ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ویهان ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

فرش‌های طرح گل برجسته

فرش‌های گل برجسته، فرش‌هایی هستند که در بخش‌های خاصی مانند گلبرگ و دیگر بخش‌ها فرورفتگی یا ارتفاع ناهموار نخ‌های خود دارند. به دلیل اینکه نخ‌ها در این قسمت‌ها از سطح فرش بالاتر هستند، آن را با نام فرش گل برجسته شناخته می‌کنند.

فرش های طرح شکارگاه

فرش‌های طرح شکارگاه، الگوها و نقش‌هایی دارند که داستان شکار و شکارگاه را به تصویر می‌کشند. در این نقشه‌ها، شکارچیان با کمان و نیزه‌هایشان در مناطق مختلف به دنبال شکار آهو و سایر حیوانات هستند.

فرش‌های طرح خشتی

فرش‌های طرح خشتی ، الگوها و نقش‌هایی دارند که از مربعات و مستطیل‌های منظم تشکیل شده‌اند و درون هرکدام از این قاب‌ها نقش‌ها و نگاره‌های متنوعی قرار دارد.

چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم

چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم؟

چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم؟ یک فرش ماشینی خوب معمولاً دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. کیفیت مواد اولیه: استفاده از پشم یا ابریشم با کیفیت بالا که تأثیر بزرگی بر دوام و زیبایی فرش دارد.
  2. طرح و الگو: وجود طرح های جذاب و متنوع، که تنوع و زیبایی را به فرش اضافه می‌کند و مورد توجه قرار می‌دهد.
  3. کیفیت بافت: بافت محکم و تراکم مناسب که از طریق استفاده از تکنولوژی‌های ماشینی به دقت و کیفیت بالا دست یافته است.
  4. مقاومت در برابر فرسایش: مواد با کیفیت برای جلوگیری از فرسایش زودهنگام و افزایش دوام فرش.
  5. سازگاری با محیط: برخی فرش‌ها از مواد طبیعی و محیط‌زیستی ساخته شده‌اند که مناسب برای کسانی با حساسیت به مواد شیمیایی هستند.
  6. نگهداری آسان: قابلیت تمیز شدن و نگهداری راحت از فرش مهم است.
  7. ضمانت کیفیت: برخی از تولیدکنندگان معتبر ضمانت‌هایی ارائه می‌دهند که در صورت وجود مشکلاتی، تعمیر یا تعویض فرش را پوشش می‌دهد.

همچنین، معیارهای مهمی مانند تراکم بافت، توانایی جذب گرد و غبار، و مقاومت در برابر رنگ‌پریدگی نیز می‌توانند مشخصه‌های بارز یک فرش ماشینی خوب باشند.

فرش گل برجسته بخریم یا ساده؟

تصمیم گیری بین فرش گل برجسته و ساده چالش‌برانگیز است. گذشت زمان، فرش‌های گل برجسته به دلیل پاخوردگی زیاد در قسمت‌هایی که از الیاف ابریشم استفاده می‌شود، دچار خرد شدن می‌شوند. برای فضاهای پرتردد خانه بهتر است از فرش‌های ساده استفاده کنید.

برای انتخاب بین فرش ساده و گل برجسته، باید ویژگی‌های هر کدام را با توجه به نیازهای فضای خود بررسی کنید. مهمترین عوامل در انتخاب فرش ماشینی شامل کیفیت، طرح، و ویژگی‌های مورد نیاز فضا هستند.

فرش گل برجسته به دلیل الیاف و فرآیند خاص، قیمت بالاتری دارد و خریداران نیاز به انتخاب دقیق‌تری دارند. برای خرید این نوع فرش، توصیه می‌شود به ماهورمارکت مراجعه کنید، زیرا اینجا مجموعه‌ای گسترده از فرش‌های با طرح‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را ارائه می‌دهد. بهترین راه برای اطمینان از کیفیت و زیبایی فرش، بازدید از سایت آنلاین فرش ماهورمارکت و مشاهده محصولات است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

76 نظر در “چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم؟ راهنمای خرید فرش

  1. ستاره گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    ادرس فروشگاه کجاست؟
    ایام عید باز هستید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام
      از چهارم تا نهم فروردین در خدمت هستیم

  2. خاطره فهیم گفت:

    سلام
    من میخوام فرشهام رو عوض کنم نمیدونم چه مدلی بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      شما می توانید برای مشاوره رایگان انتخاب فرش به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  3. الناز گفت:

    سلام وقت بخیر
    فرش میخوام زمنیه سفید باشه یا کرم ۱ در ۱.۵

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      از فرش ماشینی ارزان موجود در سایت یازدید کنید.

  4. ملکوتی گفت:

    سلام میبخشین سایزبندی فرشها چطورن؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      ابعاد فرش ماشینی به صورت استاندارد قابل سفارش است.

  5. خوئی گفت:

    سلام وقت بخیر
    سفارش بدم تا اخر اسفند به دستم میرسه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      هر طرحی پسند شد لطفا با ما تماس بگیرید در مورد زمان تحویل محصول راهنمایی می کنیم.
      اگر میخواهید تا آخر سال محصول به ئستتون برسه زودتر ثبت سفارش انجام دهید.

  6. ستاره زد گفت:

    سلام
    فروش اقساطی با چک صیادی دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      بله شرایط اقساط داریم.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  7. شادی محمودی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما کاشان هستین؟
    قیمت فرش ۱۲ متری چقدر میشه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      شرکت ماهور در کاشان قرار دارد.
      آدرس فروشگاه فرش ماهور مارکت : تهران- خیابان حاوران- روبروی فرهنگسرای خاوران- جنب محرابیان فرد

      قیمت فرش را در ابعاد استاندارد از لینک مشاهده کنید.

  8. اسدی گفت:

    سلام
    اندازه های مختلف فرش رو می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      دوست عزیز وارد صفحه ابعاد فرش ماشینی شوید تمامی سایزها به طور کامل توضیح داده شده است.

  9. مریم گفت:

    سلام فرش قیمت کمتر هم دارید که هزینه اش برام پایین تر بشه ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      فرش ماشینی ارزان به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارد.

  10. سمیه گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم هرفرشی که سفارم بدم کناره پشتی هم داره؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      لطفا بعد از اینکه طرح مورد نظر خود را انتخاب کردین برای کناره و پشتی استعلام بگیرید.

  11. سما عسگری گفت:

    سلام یه فرش طوسی میخواستم که زیاد طلایی نداشته باشه
    بیشتر حالت نقره ای باشه برای پذیرایی می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      از طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته دیدن کنید. طرح های زیبایی با رنگبندی زیبا و دلنشین موجود است.

  12. معصومه حسنی گفت:

    سلام
    چیزی در ابعاد یک در دو دارید؟ برای آشپزخونه میخوام
    فرش های خودم طوسی خیلی روشنه چیزی باشه که به فرشام بخوره

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما
      از فرش ۱۲۰۰ شانه می توانید در ابعاد یک در دو سفارش دهید. فرش رنگ طوسی در طرح و نقشه های زیبا موجود است.

  13. فروزان خسروی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قصد خرید حضوری دارم ادرس فروشگاهتون کجاست؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر
      آدرس فروشگاه فرش ماهور مارکت : تهران- خیابان حاوران- روبروی فرهنگسرای خاوران- جنب محرابیان فرد

  14. مینا جعفری گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    مدل های جدیدتر دارید برای جهیزیه؟ رنگ های روشن و جدید می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام دوست عزیز

      فرش طرح جدید برند ماهور را از لینک حتما ببنید طرح های خیلی زیبایی از به روز ترین مدل ها موجود است.

  15. احمدی گفت:

    سلام
    فرش دو در دو برای آشپزخانه هم دارین؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      گرد قطر دو برای بعضی از طرح ها میتوانید سفارش دهید

  16. زنگنه گفت:

    سلام
    شما فرش کناره گل افشان موجود دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      یک تخته کناره ۱ در ۳ موجود است.
      لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  17. سحر اکبری گفت:

    فرش برای آشپزخانه میخواستم چه فرشی مناشب هستش؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش ماشینی ارزان از دسته فرش پلی استر هستند که برای فضای آشپزخانه و اتاق خواب پیشنهاد می شوند.

  18. فاطمه حسینی گفت:

    سلام
    فرش طوسی رنگ خنثی می خواستم چیزی موجود هست؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      بله تنوع مدل ها بالا هسش.
      حتما از فرش ۱۲۰۰ شانه ماهور دیدن کنید.

  19. عباسی زاده گفت:

    سلام فرش ۱۰۰۰ شانه مدل هاش رو میخواستم ببینم
    رنگ کرم یا طوسی باشه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش ۱۰۰۰ شانه موجود نداریم.
      اما تنوع فرش ۱۲۰۰ شانه در رنگ زمینه های کرم و طوسی بسیار زیاد است. حتما از صفحه لینک شده بازدید کنید.

  20. سعیده ولی گفت:

    سلام فرش ۱۵۰۰ شانه میخواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش ۱۵۰۰ شانه موجود نیست

      شما می توانید با قیمت پایین تر یک فرش ۱۲۰۰ شانه با زیبایی و ظرافت بیشتر از فرش ۱۵۰۰ شانه خریداری کنید.

  21. لطیفی گفت:

    سلام
    یه قسمتی از فرشم سوخته باید چیکار کنم از اون حالت در بیاد شما میتونید کمک کنید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      راهکار برای پاک کردن انواع لکه ها از روی فرش یکی از مطالب مفید که به شما کمک خواهد کرد.
      حتما این مقاله را مطالعه کنید.

  22. بابایی گفت:

    سلام
    برای فش های ۱۲ متری یه کناره ۴ متری با عرض ۱۲۰
    قیمت براشون جدا جدا می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      قیمت فرش ماشینی را از لینک ببینید و یا لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  23. نورجان گفت:

    خسته نباشید
    مدل هایی از فرش های افشان سبک جدید که کلاسیک نیستن رو می خواستم ببینم برای جهیزیه می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      طرح فرش افشان کاشان در نقشه های مدرن سبک جدید و به روز موجود است.
      از قسمت محصلات سایت دسته فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را ببینید.

  24. نجمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    ۵ سال پیش ازتون فرش خریدم لان میخواستم اضافه کنم
    شما هنوز فرش های ۵ سال پیش را تولید دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای استعلام فرش مورد نظر لطفا با ما تماس بگیرید

  25. هانیه احمد گفت:

    برا خرید کجا باید بیایم؟ قسطی هم میدین؟ پیش پرداخت و قسطها چطوری میشه ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      آدرس فروشگاه فرش ماهور مارکت : تهران- خیابان حاوران- روبروی فرهنگسرای خاوران- جنب محرابیان فرد

      برای اطلاع از شرایط اقساط و نحوه پراخت لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  26. zm گفت:

    ببخشید فرش کار شده رو برنمیدارید؟
    چون خودم دو تادارم طرح افشان ۱۲۰۰ شانه میخوام تعویض کنم ک جدید بردارم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      در حال حاضر طرح تعویض فرش نداریم

  27. laday_sahar گفت:

    سلام
    من یه فرش کناره برای آشپزخانه می خوام در ابعاد ۳ در ۱۲۰
    یه سوال دیگه داشتم طرح تعویض دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      ابعاد فرش ماشینی به صورت استاندارد برای سایز مورد نظر شما به صورت ۱ در ۳ می باشد.

  28. جوادی گفت:

    سلام
    لطفا از فرش های افشان مدل های ساده و کلاسیک بیشتر بزارید

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      طرح فرش افشان کاشان در نقشه و رنگبندی های زیبا و به روز از دسته فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته در گالری محصولات ماهور موجود است.
      وارد لینک مروبطه شوید و از تمامی فرش طرح جدید ماهور بازدید کنید.

  29. سمیه عزیزی گفت:

    سلام
    برای آشپزخانه فرش ۲ در ۱.۵ می خواستم همراه با پادری برای جلوی سینک

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای فرش های ۱۲۰۰ شانه می توانید ابعاد فرش را در سایز ۱ در ۱.۵ / ۱.۵ در ۲.۲۵ یا ۱ در ۲ سفارش دهید.
      پادری در ابعاد ۵۰ در ۸۵ قابل سفارش است

  30. رعناحسینی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من یه فرش طوسی جدید برای اتاق خواب پسرم میخوام
    شش متری چقدر در میاد؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش طوسی نسبت به نقشه انتخابی شما قیمت متفاوتی دارد.
      قیمت فرش ماشینی ۶ متری از تخته ای ۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان تا ۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است.

      لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  31. هانی گفت:

    پادری فرش کیهان فیلی دارید من ۳ تا میخواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش ماشینی مورد نظر شما موجود نیست.

  32. safariiiii گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    ارسال درب منزل دارید ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای کرج و تهران ارسال درب منزل انجام می شود.
      برای شهرستان ارسال فرش بالای شش متر مربع تا باربری رایگان می باشد

  33. فرشته صادقی گفت:

    سلام

    من از فرش الیا ازتون تهیه کردم
    فرشینه یا فرش گردش رو ندارید؟ برای اتاق خواب

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      طرج الیا به صورت فرش گرد/ کناره/ پادری و قالیچه قابل سفارش می باشد.
      ابعاد مورد نظر خود را با متر اندازه بگیرد و با مشاوران ما در ارتباط باشید در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  34. خانی گفت:

    سلام فرش یک در چهار و یه گرد دو در دومی‌خوام موجود دارید

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      اکثر فرش های ماهور در ابعاد مختلف قابل سفارش هستند. طرج مورد نظر خود را انتخاب کنید و با تماس با شماره های موجود در سایت استعلام بگیرید

  35. دیانا گفت:

    سلام فرش برای اتاق خواب چی پیشنهاد میدین ؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما
      فرش پلی استر مناسب اتاق خواب و پلی استر می باشد .
      این فرش ماشینی ارزان به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارند برای این فضاها پیشنهاد می شود.

  36. mona گفت:

    سلام
    تمامی این فرش ها تو فروشگاه موجوده بیایم از نزدیک ببنیم؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      تمامی فرش هایی که داخل سایت است در فروشگاه برای بازدید شما عزیزان موجود میباشد.
      فرش هایی که اتمام موجودی روی آنها نوشته شده موجود نمی باشد.

  37. الهام گفت:

    سلام
    فرش قیمت مناسب دارید؟ یک مقدار قیمتش معقول باشه حقیقتش قیمت ها خیلی افزایش پیدا کرده توان خرید رو نداریم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش ماشینی ارزان قیمت مناسبی دارند حتما از صفحه مورد نظر دیدن کنید تنوع نقشه ها بسیار زیبا و متنوع است.

  38. masoumeh گفت:

    سلام فرش ۱۲۰۰ شانه جنس خوب میشه معرفی کنید لطفا

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      دوست عزیز تمامی فرش ماشینی موجود تولید صادراتی هستند و با بالاترین کیفیت بافت می شوند.
      مدل های بیشتر فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را از اینجا ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *