شاید اشتباه باشد که بگوییم فرش در فضای داخلی اتاق نشیمن نقش غالب را ایفا می کند، اما این واقعیت که فضای داخلی را تکمیل می کند آسیب پذیری و مهمان نوازی اتاق را به ارمغان می آورد – با این موضوع هیچ کس بحث نمی کند. این همه عناصر داخلی را با هم متحد می کند و پیوندی بین آنها است. بیایید بفهمیم که چگونه یک فرش در اتاق نشیمن انتخاب کنیم؟

 

قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه قیمت فرش فانتزی ترک جدیدترین فرش جدیدترین فرش کاشان طرح افشان

 

فرش ترنم

 

قانون اصلی انتخاب مطابقت دقیق سبک کلی طراحی اتاق نشیمن، ترکیبی هماهنگ از رنگ فرش و عناصر دکوراسیون داخلی است. به طور کلی، همه چیز در اینجا ساده است. اگر فضای داخلی دارای لکه های رنگی روشن، لهجه ها (به عنوان مثال، مبلمان روشن، پرده ها، الگوی رنگارنگ روی دیوارها) باشد، فرش روی زمین در اتاق نشیمن باید با یک طراحی محتاطانه باشد.

 

اتاق نشیمن

 

اگر فضای داخلی در یک مجموعه آرام و بدون فضای غالب روشن ساخته شده باشد، نقطه مرکزی در اتاق نشیمن می تواند به خود فرش تبدیل شود. فرش با طرحی مشخص که در مرکز قرار دارد، اما باید آن را در مرکز اتاق نیز قرار دهید،  تا بسیار ظریف به نظر برسد.

ما در مورد این واقعیت صحبت کردیم که فرش عنصر اتصال دهنده اتاق است؟ این را فراموش نکنید، نباید به تنهایی بایستد، بلکه باید بخشی از فضای داخلی باشد. به عنوان یک قاعده، انتخاب یک فرش، رنگ اصلی که با طرح رنگ اتاق نشیمن مطابقت دارد. علاوه بر این، اگر فرش دارای یک الگوی واضح است، توصیه می شود آن را در عناصر تزئینی داخلی تکرار کنید: ملیله ها، بالش های نرم، پانل های تزئینی روی دیوار.

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته بهترین فرش فرش طوسی قیمت فرش ۷۰۰ شانه

به یاد داشته باشید که فرش های کرکی گرم با پرز بلند برای اتاق نشیمن با تردد زیاد مناسب نیستند. چنین فرش‌هایی بیشتر برای اتاق‌هایی با شومینه یا اتاق‌های نشیمن مناسب هستند، جایی که همه خانواده‌ها اغلب برای صرف چای یا یک فیلم به اشتراک گذاشته می‌شوند. اما برای خانه‌هایی که درهای مهمانان دائماً باز است، جایی که مهمانی‌ها در آن‌ها اغلب ترتیب داده می‌شود، فرش‌های پرز کوتاه که به راحتی تمیز می‌شوند، مناسب هستند.

 

۴ معیار نحوه انتخاب فرش در اتاق نشیمن روی زمین

 

بسیار مهم است که فضای داخلی اتاق نشیمن را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی ترین باشد و در عین حال برای اتاق نشیمن زیبا و زیبا به نظر برسد فرش در فضای داخلی اتاق نشیمن ویژگی اصلی آن است لازم به ذکر است که فرش ها و مسیرهای فرش نقش بسزایی در دکوراسیون یک اتاق، یک آپارتمان یا یک خانه به طور کلی دارند.

 

باید گفت که فرش ها را می توان در اتاق نشیمن به روش های مختلفی پهن کرد. بنابراین می توانید کل کف را با فرش یا فقط قسمتی از آن را بپوشانید و مثلاً گوشه ای را برای استراحت و … انتخاب کنید. علاوه بر فرش می توان از فرش و قالیچه نیز استفاده کرد. اندازه آنها کوچک است، متحرک تر هستند و به راحتی تمیز می شوند.

برای خرید فرش فضای باز برای اتاق نشیمن باید در نظر داشت که رنگ و نقش آن باید با سایر وسایل هماهنگ باشد. بنابراین، همیشه ارزش ندارد که به نفع یک فرش چند رنگ با طرح بزرگ انتخاب کنید، این امر باعث ایجاد تضاد در فضای داخلی و کاهش بصری اتاق می شود، به خصوص اگر فرش در وسط اتاق قرار گرفته باشد.

  • یک فرش کوچک جلوی مبل یا نزدیک میز اتاق را تزئین می کند.
  • فرش های شکل روی زمین باید برای نمایش در هر نقطه از اتاق نشیمن طراحی شوند.

 

 

 

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

6 نظر در “نحوه انتخاب فرش مناسب در اتاق نشیمن

  1. مژگان گفت:

    سلام

    فرشها ضمانت نامه هم دارند از لحاظ رنگ و جنس و…
    البته ببخشید بایت اسن سوال
    برای خرید به صورت حضوری ادرس محبت می فرمایید

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      تمامی فرش های ۱۲۰۰ شانه ضمانت نامه معتبر شرکتی دارند.

      آدرس فروشگاه فرش ماهور مارکت : تهران- خیابان حاوران- روبروی فرهنگسرای خاوران- جنب محرابیان فرد

  2. goodarzi_a گفت:

    سلام
    میشه با فیش حقوق کارمندی یا با فیش فرنگیان بازنشسته اقساط خرید کرد؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      دوست عزیز شرایط اقساط با چک صیادی جدید امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  3. fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیر
    فرش هایی که با توجه به سایز ما بافته میشه به چه صورت هست؟
    شما فرش با متراژ مورد نظرتون هم بافت میکنید یا نه شرایطش چیه؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      ابعاد فرش ماشینی در سایرهای استاندارد قابل سفارش می باشند. انداره های استاندارد را از لینک گذاشته شده می توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *