بیشتر داوران فرش را نه تنها تزئینی، بلکه به عنوان یک اثر هنری می دانند که می تواند داستان صاحب خود و سنت های مردمی را که در آن بافته شده است، بازگو کند.

فرش ماشینی آتوسا

این دسته  فرشها شامل فرش های دستباف و طرح دار آنتیک  و فرشهای پست مدرن است. انبوه رنگ‌های کلاسیک توجه را به خود جلب می‌کند و به هر فضای داخلی زیبایی می‌بخشد.

رنگ های پاستلی سرد دوباره در اوج محبوبیت هستند

در سالهای اخیر، فرش ها به سبک مدرن رنگ های سرد محبوب هستند – رنگ های آبی، آبی و خاکستری. در پالت رنگ گرم، صورتی لطیف در مرکز قرار می گیرد.رنگ های پاستلی به اتاق تخیل طراح می بخشد، به شما امکان می دهد هر ترکیبی را در فضای داخلی ایجاد کنید، ایده آل برای مکان هایی به سبک مدرن.

فرش های شرقی از مواد طبیعی در صنعت فرش دستبافت

در چند سال گذشته فرش‌های طبیعی و دوست‌دار محیط‌زیست از پشم، ابریشم، پنبه، الیاف کنفی و کتان رواج پیدا کرده است. علاوه بر این، نیاز به افزایش الزامات نه تنها برای مواد، بلکه برای سازگاری زیست محیطی رنگ های مورد استفاده در نخ های رنگرزی وجود دارد.در بخش قیمت بالا، فرش های دستباف شرقی نیز با تراکم بالا، کیفیت عالی، رنگ های روشن و مواد طبیعی مورد تقاضا هستند. در میان شاهکارهای بافته شده شرق، قالی های ایرانی، هندی و ترکی به راحتی اولویت را حفظ می کنند.

نحوه انتخاب فرش در اتاق نشیمن روی زمین

بسیار مهم است که فضای داخلی اتاق نشیمن را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی ترین باشد و در عین حال برای اتاق نشیمن زیبا و زیبا به نظر برسد – معمولاً بزرگ ترین اتاق در یک خانه یا آپارتمان است که می تواند انجام دهد. چندین عملکرد – خدمت به عنوان یک منطقه ناهار خوری، یک دفتر، یک تحول در منطقه سرگرمی در شب و غیره. این به فرش مربوطه در اتاق نشیمن روی زمین کمک می کند. بر کسی پوشیده نیست که یک محیط زیبا و راحت از اتاق نشیمن است که مکالمه جالبی را ایجاد می کند. نحوه انتخاب فرش در اتاق نشیمن روی زمین، با در نظر گرفتن تمام ویژگی های داخلی – در ادامه بخوانید.

فرش در فضای داخلی اتاق نشیمن ویژگی اصلی آن است

لازم به ذکر است که فرش ها و مسیرهای فرش نقش بسزایی در دکوراسیون یک اتاق، یک آپارتمان یا یک خانه به طور کلی دارند.باید گفت که فرش ها را می توان در اتاق نشیمن به روش های مختلفی پهن کرد. بنابراین می توانید کل کف را با فرش یا فقط قسمتی از آن را بپوشانید و مثلاً گوشه ای را برای استراحت و … انتخاب کنید. علاوه بر فرش می توان از فرش و قالیچه نیز استفاده کرد. اندازه آنها کوچک است، متحرک تر هستند و به راحتی تمیز و تمیز می شوند.

 

 

Rate this post

6 نظر در “فرش پست مدرن، نوستالژی گذشته در اجرای مدرن

  1. مهرناز گفت:

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید

    یه فرش تونجدار میخوام که گل وسط داشته باشه
    تو این سبک چه فرش هایی دارید؟
    زیاد هم نمی خوام مدلش قدیمی باشه میخوام جدید باشه
    برای خونه باغ می خواستم
    ممنون از راهنماییتون

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      از مدل های فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته در نقشه های بسیار زیبا و به روز دیدن فرمایید.

  2. هادی گفت:

    سلام این فرش چه قیمت برای ۶ متری؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      فرش ماشینی ۶ متری را همراه با قیمت از لینک مشاهده کنید.

  3. ندا گفت:

    از این نوع سبک ها دیگه چه مدل هایی دارید؟ مثل همین رنگ خنثی داشته باشه برای دکوراسیون مینیمال می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      برای مشاهده مدل های بیشتر از فرش طوسی جدید وارد لینک شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *