در سالهای اخیر، فرش های محبوب در سبک مدرن رنگ های سرد – رنگ های آبی، آبی و خاکستری. در پالت رنگ گرم، صورتی لطیف در مرکز قرار می گیرد.رنگ های پاستلی به اتاق تخیل طراح می بخشد، به شما امکان می دهد هر ترکیبی را در فضای داخلی ایجاد کنید، ایده آل برای مکان هایی به سبک مدرن هستند.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه بهترین مدل فرش قیمت فرش ۷۰۰ شانه

 

 

برای پخش صحیح گروهی از رنگ ها، باید ناحیه نور را در نظر گرفت. در یک اتاق بسیار آفتابی، فرش  روی زمین باید سایه های سرد داشته باشد – سبز، آبی، و در اتاق سایه دار، رنگ نارنجی یا زرد را با خیال راحت قرار دهید. رنگ فرش را با مبلمان و روحیه خود هماهنگ کنید.

آگر میخواهد اتاق خوابی آرام بخش داشته بشید، کافی است فرش ساده با رنگ پاستلی را انتخاب کنید  اگر اتاق شما جای سرگرمی و هیجان است فرش با رنگ های هیجان انگیز انتخاب کنید.

این همه به فردیت صاحبان خانه بستگی دارد. برخی دوست دارند  فرش با دکور ترکیب شود، برخی دیگر دوست دارند آن را خاموش کنند. هر دو نظریه حق حیات دارند. با این حال، مجموعه خاصی از قوانین وجود دارد که چگونه باید فرش مناسب انتخاب شود.

 

انتخاب فرش و مبل

اگر فرش شما سبز رنگ است بهتر ان است که مبل سبز را روی ان قرار ندهید و اگ رفرش شما تیره و یا قهوه ای رنگ است نتیجه بهتر این است که مبل سفید و روشن روی ان قرار گیرد. اما دیوارها و پرده ها در سایه های مجاز با فرش مطابقت دارند، اما اگر رنگ اصلی فرش بیش از حد اشباع و حتی تهاجمی باشد، باید در نظر داشته باشید که آیا آن را در دیوار و پرده استفاده کنید یا خیر . به عنوان مثال، قرمز، شرابی، نارنجی بیش از حد ممکن است رنگ تهاجمی باشد.

فرشهای تیره اتاق را خفه و کوچک نشان میدهند در صورتی که یک فرش با رنگ پاستلی ارام فضا را به شکل درستی ارام و باز میکند.

اشباع رنگ فرش بر درک فضای اطراف شما و مهمانان شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال رنگ بنفش پاستلی در طراحی فرش می تواند حسی از تجمل و لوکس بودن را به فضای شما ببخشد.

 

Rate this post

6 نظر در “خانه خود را با فرش پاستلی رنگ تزئین کنید

  1. صامت گفت:

    سلام فرش ۳ در ۵ می خواستم کدوم فرش ها قابل سفارش؟ خیلی پرسیدم اما جایی نتونستم پیدا کنم با این ابعاد بتونم سفارش بدم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      یکسری از فرش ها را می توانید در ابعاد مورد نظر سفارش دهید.
      لطفا به پیج اینستاگرام به نشانی @mahoor.market پیام دهید و یا با شماره ۳۳۰۰۷۲۲۴-۰۲۱ در ارتباط باشید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  2. pari_sa گفت:

    سلام
    قالی با هر متراژی که بخوایم میزنید برای اتاق ۵و نیم در ۸ و نیم
    من ۴ تخته که مجموعش بشه متراژ ۲.۷۵ در ۴.۲۵ می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      ابعاد فرش ماشینی استاندارد است و سایز موزد نظر شما قابل سفارش نیست. می توانید فرش ۱۲ متری سفارش دهید.

  3. شاهینلو گفت:

    سلام
    میشه لطفا راهنمایی کنید تمیز کردن فرش روش خاص خودش رو داره یا همین به صورت روال عادی هستش.
    والا میشناسم کسایی روکه مدت زمان کمی فرش خریدن اما اصلا ظاهرشون رو زیاد حفظ نکردن و یا میشناسم کسی رو که خیلی وقته فرش داره اما هنورم زیباست فرشش.
    برای جهیزیه فرش خریدم و مدتی هست استفاده می کنم میخوام طوری باشه که زود از ظاهر نیوفته ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      دوست عزیز نگه داری از فرش ماشینی شرایط خاص خود را دارد ۸ نکته برای نو نگه‌ داشتن فرش مثل روز اول به شما کمک زیادی در نگهداری آن می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *