فرش یکی از کالاهای اساسی در زندگی ایرانی بوده و انتخاب بهترین فرش ماشینی همواره یکی از دغدغه­‌های خانم‌­های خوش سلیقه به ویژه نوعروسان است.
در انتخاب فرش ماشینی باید به تعداد شانه و تراکم، جنس نخ، طرح و نقشه و … توجه کرد کرد. اما این موارد برای پیدا کردن بهترین فرش ماشینی کافی نیست. فیلم زیر را ببنید بدانید بهترین فرش ماشینی چه فرشی است.

فیلم معرفی بهترین فرش ماشینی

 

حقیقت این است که انتخاب بهترین فرش ماشینی با توجه به سلایق افراد، فضایی که برای آن فرش می خریم و میزان بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته‌ایم متفاوت است.

برای نمونه بهترین فرش ماشینی برای منازل در شهرهای مختلف ایران با توجه به فرهنگ آنها متفاوت است. یا بهترین فرش برای اتاق خواب الزاما همانی نیست که برای اتاق پذیرایی پیشنهاد می‌شود.

یک فرش ۷۰۰ شانه یا فرش مدرن برای اتاق خواب هم مقرون به صرفه‌تر است و هم مناسب‌تر.

بنابراین بهتر است معیارهای خرید فرش ماشینی را در دو گروه کمی و کیفی تقسیم کرد. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا شناخت و آگاهی بیشتری درباره خرید انواع فرش ماشینی  و بهترین برند فرش ماشینی بدست آورید.

اگر به دنبال بهترین برند فرش ماشینی باشید حتما فرش ماهور را هم در این لیست خواهید دید. در ادامه چند نمونه از شیک ترین فرش ماشینی ایرانی از نگاه مشتریان را ببینید.

 

شیک ترین فرش ماشینی ایرانی در منزل مشتریان

 

فرش جدید طوسی دلوان از بهترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۲

فرش طرح افشان جهیزیه

عکس فرش جدید ۱۰۴۷

فرش افشان کرم پرنیان

نمونه فرش های مدرن وینتیج از کلکسیون صادراتی ماهور
برای مشاهده محصول روی تصاویر کلیک کنید.

فرش وینتیج 8014

فرش کد ۸۰۳۶

فرش توسی جدید 8036

فرش توسی جدید ۸۰۳۶

فرش جدید و پر فروش طرح ترک فرش الیا

فرش طوسی الیا

بهترین فرش ماشینی از نظر جنس الیاف

نخ خاب یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت فرش است. به ارتفاع زمینه فرش، خاب گفته می­‌شود که بیش از ۷۰ درصد وزن را نیز تشکیل می­دهد. ارتفاع خاب به نوعی همان ضخامت فرش نیز هست. اما نخ خاب انواع گوناگونی دارد.

در فرش‌­های ماشینی از الیاف مختلفی استفاده می‌­شود که از جمله آنها می‌­توان به اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر یا ترکیبی از آنها اشاره کرد. در این بین اکریلیک بهترین الیاف استفاده شده در فرش‌­های ماشینی است. در سال­های اخیر و با افزایش استفاده از فرایند هیت‌ست کردن، نخ­‌های اکریلیک هیت ست شده مورد استفاده قرار می­‌گیرد که خصوصیات ممتازی دارند،

خصوصیات فرش های اکریلیک

  • دوام، استحکام و ماندگاری بیشتر
  • نرمی، لطافت و زیبایی مضاعف
  • کاهش پرزدهی
  • تغییر رنگ بسیار کم

بنابراین می‌­توان گفت بهترین فرش ماشینی از نظر جنس الیاف، فرشی است که در بافت آنها صد در صد از نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده شده باشد. در این بین برخی افراد نیز به فرش­‌های بافته شده از نخ پلی استر که ظاهر شفافی دارد، علاقمند هستند. دوام نخ پلی استر از نخ اکریلیک کمتر بوده و در هماهنگ شدن با دمای محیط نیز ضعیف تر عمل می­‌کند.

البته همانطور که اشاره شد انتخاب فرش بستگی به کاربری آن هم دارد برای نمونه فرش پلی استر یک انتخاب مناسب برای فرش اتاق خواب یا فرش آشپزخانه است.

نمونه ای از فرش ماهور یکی از بهترین برند فرش ماشینی

فرش آتنا ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش آمیتیس ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش دلوان ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

فرش وینتیج الیا، ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین فرش ماشینی از نظر تراکم و شانه

عامل تاثیرگذاری بعدی که نقش زیادی در خصوصیات و از جمله میزان کیفیت فرش دارد، تعداد تراکم و شانه آن است. تراکم و شانه اعدادی هستند که به ترتیب تعداد گره‌های موجود در هر متر از طول و عرض فرش را نشان می‌­دهند. برای مثال فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ در هر متر از عرض خود ۱۲۰۰ گره دارد. اما چرا این عدد مهم است؟ هرچه تراکم و شانه فرش بیشتر می­‌شود، فرش فشرده‌تر شده و به علت این فشردگی، وضوح طرح و نقش در آن افزایش می­‌یابد، در نتیجه فرش زیبایی، ظرافت و چشم نوازی بالاتری پیدا می­‌کند. به این فرش ها، فرش ریزبافت یا دستباف گونه نیز گفته می­‌شود.

در فرش­هایی که شانه و تراکم بالایی دارند، به جهت جلوگیری از سنگین شدن فرش، از نخ­‌های ظریف تری استفاده شده و همچنین ارتفاع خاب و در واقع ضخامت فرش کمتر گرفته می­‌شود، زیرا در غیر اینصورت نقشه فرش با ظرافت دیده نخواهد بود. برخی افراد تصور می­‌کنند نخ­‌های ظریف کیفیت پایین تری دارند، در حالی که این طور نیست، بلکه این نخ‌­ها دارای استانداردهای لازم بود و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

یکی از رایج ترین فرش ها برای پذیرایی و نشیمن خانه های ایرانیان فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته است. در این فرش‌ها برجسته بودن بخش‌­هایی از زمینه فرش زیبایی آن را افزایش می‌­دهد. با توجه به استقبال خریداران از فرش‌­های گل برجسته، تولید فرش‌­های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته نیز در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته از برند ماهور با توجه به کیفیت صادراتی آن و امکان خرید اقساطی و در کنار آن ارسال رایگان یکی از بهترین قیمت های موجود در بازار است.

فرش آتوسا ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش آدنیس ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۱۲۰۰ شانه مدرن

این دسته از فرش­‌های ۱۲۰۰ شانه برای تامین رضایت و پوشش دادن سلیقه مشتریانی که به دنبال فرش مدرن هستند، تولید و عرضه می­‌شود. انواع فرش وینتیج ، فرش فانتزی در جنس الیاف مختلف و قیمت های متفاوت بافته می شود که در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. این فرش ها که فرش طرح ترک هم نامیده می شود به سبک وینتیج و رنگ های لایت بافته می شوند.

فرش وینتیج 8014

انواع فرش مدرن بر اساس جنس

  1. فرش مدرن صددرصد اکریلیک
  2. فرش مدرن پلی استر

پیشنهاد می کنیم اگر از فرش های وینتیج برای پذیرایی استفاده می کنید بهترین فرش ، فرش اکریلیک با شانه و تراکم بالاست. اما اگر برای چیدمان اتاق خواب به دنبال فرش هستند فرش های ارزانتر با شانه و تراکم پایین تر مناسب هستند.

نمونه ای از فرش های مدرن ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

فرش وینتیج الیا، ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش مدرن پلی استر

فرش پلی استر کد ۳۱۰

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش پلی استر کد ۳۲۰

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش پلی استر کد ۳۲۹

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش پلی استر کد ۳۴۶

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

توجه به کاربری  در هنگام خرید فرش

طبیعتا هر نوع فرش کارایی خاصی دارد و باید در محیطی متناسب با آن کارایی مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال انتخاب یک فرش ۱۵۰۰ یا ۱۲۰۰ شانه برای آشپزخانه یا اتاق خواب غیرمنطقی است، همان طور که پهن کردن یک فرش گرد با قطر ۱ متر در یک نشیمن بزرگ جالب نیست. اگرچه بیشتر افراد به تناسب میان نوع فرش و کاربری فضا و محیط دقت می­‌کنند اما بعضا ممکن است افرادی وجود داشته باشند که با عدم دقت کافی در این زمینه، از انتخاب خود بیشترین رضایت را نبرند.

همخوانی با دکوراسیون

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید فرش ماشینی نمی توان از آن غافل شد، همخوانی با دکوراسیون محل استفاده است. نه تنها رنگ بلکه حتی طرح و نقشه فرش نیز در ایجاد تناسب بین این کالا و سایر لوازم و وسایل منزل تاثیرگذار است. مهمترین عامل تعیین کننده در این زمینه سلیقه افراد است. سلیقه هم در چینش وسایل و هم در انتخاب عناصر جدید نقش اساسی را بر عهده دارد.

بنابر مطالب فوق، بهترین فرش ماشینی را لزوما نباید بر اساس شانه یا جنس نخ و … انتخاب کرد، بلکه معیارهای بهترین فرش ماشینی از فردی به فرد دیگر و از خانه‌­ای به خانه دیگر متفاوت است و در این میان نباید سلایق، فرهنگ­‌ها و سبک زندگی­‌های گوناگون را فراموش کرد. به این ترتیب بهترین فرش ماشینی برای شما فرشی است که علاوه بر برخورداری از کیفیت در بافت، با فضای مورد نظر شما مثلا اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و … از نظر ابعاد و کاربری تناسب داشته باشد، با سلیقه‌تان جور باشد و قدرت خرید آن را داشته باشید.

بهترین فرش ماشینی مال کجاست؟

در کنار پرسش از بهترین برند فرش ماشینی ، یکی از سوالات پر تکرار مشتریان این است که بهترین فرش ماشینی مال کجاست؟

همانطور که از اسم آن هم پیداست فرش ماشینی با استفاده از دستگاه بافته می شود و تقریبا دستگاه های تولید فرش ماشینی از دو برند معروف بلژیکی و آلمانی هستند که کارکردشان یکسان است. پس در واقع فرقی میان فرش بافته شده در کاشان و مشهد یا هر شهر دیگری وجود ندارد بر عکس آنچه در فرش  دستبافت می بینیم که هر شهر سبک و نقش های متفاوت دارد.
آنچه که در کیفیت موثر است جنس نخ، رعایت استاندارد، آهار و غیره است که شرکت به شرکت متفاوت می باشد. پس آنچنان تفاوتی میان فرش ماشینی کاشان، مشهد یا شهرهای دیگر وجود ندارد.

 بهترین فرش ماشینی چه مارکی است؟ یا بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی کدام‌ها هستند؟

امروز فرش های ماشینی بسیاری با مارک های مختلف در بازار موجود است. بهترین مارک فرش ماشینی آنهایی هستند که در لیست صادرکنندگان باشند که تولیدات آنها دارای استانداردهای بین المللی باشد. فرش ماهور یکی از برندهای فرش است که هر ساله در مهمترین نمایشگاه آلمان حضور دارد.

برای اطلاعات بیشتر مطلب  ۱۰ برند برتر فرش ماشینی کدامند؟  را حتما بخوانید.

 

حضور فرش ماهور در نمایشگاه آلمان

ماهور در نمایشگاه

نمایشگاه فرش

فرش ماشینی خوب و استاندارد

کارشناسان فرش، انواع فرش ماشینی را بر اساس ویژگی‎­هایی نظیر جنس نخ، تعداد تراکم و شانه، رعایت اصول بافت و … به ۵ دسته تقسیم می‌­کنند، از فرش­های درجه یک گرفته تا فرش­های درجه ۵ که کیفیت مطلوبی ندارند. سازمان استاندارد نیز فرش‎­ها را از لحاظ برخورداری از استانداردهای لازم بررسی می­‌کند و طبق اعلام این سازمان، تولیدکنندگان فرش باید شناسنامه فرش را در پشت آن الصاق کنند. این شناسنامه باید حاوی جنس نخ خاب، جنس نخ پود، تعداد تراکم، تعداد شانه، ابعاد، درجه، ارتفاع خاب و … باشد.

در این بین برخی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فرش ماشینی علاوه بر دریافت تاییدیه شرکت ملی استاندارد ایران، انواع ایزوها و تاییدیه‌­های بین المللی را نیز دریافت می­‌کنند و به این اکتفاء نکرده و برای تسهیل هرچه بیشتر فرایند تصمیم گیری مشتریان، گارانتی‌­های معتبری را در زمان خرید به آنها ارائه می­‌دهند.

بنابراین برای اینکه جهت انتخاب و خرید بهترین فرش ماشینی دردسر کمتری داشته باشید و بتوانید از کیفیت و ماندگاری فرش اطمینان حاصل کنید، بهتر است از جایی فرش خود را خریداری نمایید که علاوه بر علامت استاندارد، بتواند گارانتی‌­های معتبری به شما ارائه کند.

 

فرش نئو کلاسیک آمیتس شکوه یک فرش کلاسیک در طراحی مدرن

فرش جدید آمیتیس در دکور


معیارهای کیفی انتخاب بهترین فرش ماشینی

شاخص‌­های کیفی به شاخص­‌هایی گفته می­‌شوند که نمی توان آنها را اندازه گیری کرد. همان طور که گفتیم معیارهای کمی تنها بخشی از مواردی است که برای انتخاب و خرید بهترین فرش ماشینی لازم است به آن توجه داشته باشید. معیارهای کمی شاخص­‌های قابل اندازه گیری مانند تعداد شانه، جنس نخ، وزن و … هستند که به آنها اشاره شد. دسته دیگری از معیارهای انتخاب فرش کمی یا قابل اندازه گیری نیستند اما مورد توجه قرار دادن آنها در یافتن بهترین فرش ماشینی به شما کمک خواهد کرد.

به طور کلی فرش­‌های ممتاز و درجه یک دارای این خصوصیات هستند:

بهترین فرش ماشینی چه ویژگی هایی دارد؟

– نرمی و لطافت بالایی دارند.

– زیبا و چشم نواز هستند.

– ریزبافت بوده و طرح و نقش آنها واضح است.

– کمترین میزان پرزدهی را دارند.

– در برابر پارگی، سوراخ شدگی و پوسیدگی مقاوم هستند.

– پاخور مناسبی دارند.

– دارای ثبات رنگ هستند و علامت استاندارد دارند.

علاوه بر اینها در زمان انتخاب فرش حتما به شناسنامه فرش دقت کنید داشتن علامت  استاندارد و همچنین جنس نخ به کار برده شده دو فاکتور مهم است که حتما باید به آنها دقت نمایید.

 فیلم معرفی چند نمونه دیگر از محصولات فروشگاه ماهورمارکت

اما اغلب این خصوصیات و ویژگی­‌ها را در زمان خرید فرش ماشینی نمی توانیم بررسی کنیم. به این منظور باید به سراغ با معیارها و شاخص­‌هایی برویم که امکان بررسی آنها در زمان خرید فرش وجود داشته باشد.

عکس ارسالی از فرش افشان درسا در منزل مشتری از تهران

فرش افشان طوسی

فرش افشان کاشان ، فرش کاشان ، فرش جدید

فرش پرفروش سروین کرم طلایی قابل ست شدن با همه دکور ها 

فرش کرم طلایی سروین

برای اطلاعات بیشتر از انواع فرش ماشینی جدید با قیمت به روز از طریق شماره ۳۸۴۳۷ -۰۲۱ در تماس باشید.

۴.۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

72 نظر در “بهترین فرش ماشینی کدام است و از کجا می توان خرید؟

  1. هدایتی گفت:

    سلام فرش فانتزی دارید مدل ها رو ببینم چه طرح هایی هستن؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      فرش فانتزی در نقشه های بسیار زیبا و مدرن موجود است که متناسب با دکوراسیون منزلتان می توانید فرش مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  2. کمیلی گفت:

    سلام
    زمان ارسال فرش های فانتزی چقدر هستش برای کرمان؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      حدودا ۱۰ الی ۱۵ روز زمان می برد
      برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  3. ap- گفت:

    سلام
    از نظر شما فرش افشان قشنگ تره یا ترنج دار؟ میخوام بدونم کدوم مدل پرفوشتر و همه پسندتر هست

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      بستگی به سلیقه و دکوراسیون منزل شما دارد. فرش افشان و فرش ترنجدار هر دو سبک پرفروش و پرطرفدار هستند.

  4. مرادی گفت:

    سلام
    فرش هایی که مدل های افشان دارند رو خیلی دوست دارم به نظر این فرش ها خیلی زیبایی خاصی دارند. اما نمیدونم با دکوراسیون من خوب میشه یا نه . فرش الانم افشانه میخوام دوباره افشان بخرم.

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش طرح افشان در نقشه ها و رنگبندی های بسیار زیبا و متنوع موجود است.
      اگر برای انتخاب فرش مردد هستین می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید به صورت رایگان به شما مشاوره رایگان خرید فرش می دهند

  5. ... گفت:

    سلام فرش آشپزخانه هم بزارید لطفا نمیدونم چرا نداشتین انگار تو سایت

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فرش آشپزخانه دز نقشه ها و مدل های بسیار زیبا موجد است. برای مشاهده فرش های آشپزخانه وازد صفحه لینک شده شوید.

  6. ابراهیم زاده گفت:

    رنگ فرشی که به روز باشه و از مد نیوفته کدوم طرح میشه ؟ یه فرش می خوام که خیلی زیبا باشه و واقعا هر کسی ببینه خوشش بیاد
    چون به نطر من فرش قلب هر خونه ای و باعث میشه فضای خونه متفاوت به نظر برسه

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      بهترین رنگ فرش ماشینی را می توانید در فروشگاه اینترنتی فرش ماهور مشاهده کنید. بیش از ۳۰۰ مدل فرش در طرح و نقشه های متفاوت و رنگبندی های زیبا و شاد .
      همچنین برای مشاوره رایگان خرید فرش می توانید با م تماس بگیرید و یا به صفحه اینستاگرام ما به نشانی @mahoor.market پیام دهید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  7. مهسا گفت:

    سلام

    شما فقط به صورت آنلاین کار می کنید یا اینکه مغازه هم دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      فروشگاه اینترنتی فرش ماهور به صورت حضوری و آنلاین در خدمت شما ست

      آدرس حضوری فروشگاه فرش ماهور: تهران/ خیابان خاوران/ روبروی فرهنگسرای خاروان/ جنب محرابیان فرد. در خدمت شما است

  8. زیبا گفت:

    سلام خدمت شما

    اقساط هم کار می کنید شما ؟ به چه صورت هستش؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      فروشگاه فرش ماهور برای سهولت خرید مشتریان عزیز خود به صورت اقساط هم در خدمت شما می باشد. برای کسب اطاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه پراخت اقساط لطفا تماس بگیرید.

  9. افروز گفت:

    باسلام من از ماهور فرش خریدم راضی هستم. خواستم ازتون تشکر کنم. دقیقا همون چیزی که سفارش دادم بود

    موفق باشید

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام وقت بخیر

      رضایت شما باعث افتخار ماست

      خوشحالیم که راضی هستید

  10. نسرین گفت:

    سلا قیمت ۷۰۰ شانه می خواستم

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام

      قیمت ها متفاوت است. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه در این لینک مشاهده کنید.

  11. زهره گفت:

    سلام برای خرید فرش به صورت حضوری کجا میتونیم بیایم؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      آدرس فروشگاه فرش ماهور: تهران/ خیابان خاوران/ روبروی فرهنگسرای خاوران

  12. atiiye گفت:

    سلام پشتی میخواستم موجود دارید؟

    1. نویسنده 3 گفت:

      سلام خدمت شما

      بله یکسری از فرش ها به صورت پشتی قابل سفارش هستند.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید و یا اینکه به پیج اینستاگرام ما به نشانی @mahoor.market پیام دهید کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی می کنند.

  13. Sara گفت:

    سلام وقت بخیر چطور فرشی که از نخ پلاستیک درش به کار رفته از فرش غیر تقلبی بشناسیم ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام

      حتما شناسنامه فرش را بخوانید و از برندهای معتبر با نشان استاندارد خرید کنیدو حتی برای استعلام استاندارد می توانید کد آن را پیامک کنید و از واقعی بودن نشان استاندارد مطلع شوید.

  14. مرادی گفت:

    سلام آدرس دقیق لطف میکنید از نزدیک مزاحمتون بشیم

    1. ادمین گفت:

      سلام آدرس فروشگاه فرش ماشینی ماهورمارکت خ خاوران روبروی فرهنگسرای خاوران

  15. رفیعی گفت:

    جدید ترین فرش کاشان طرح افشان در حال حاضر کدوم میشه ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام خدمت شما

      تنوع طرح ها زیاده و هر طرحی طرفدارهای خاص خودش رو دارد
      برای دیدن https://mahoormarket.com/%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%8C-15-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/ میتونید وارد لینک های مرتبط شوید و از طرح ها دیدن کنید

  16. عبدی گفت:

    سلام ممنون میشم قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه بفرمایید

    1. ادمین گفت:

      سلام خدمت شما

      تنوع https://mahoormarket.com/product-category/%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D9%81%D8%B1%D8%B4-700-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87/ خیلی زیاده و قیمت ها متغیر است.

      هر طرحی پسند شد قیمت ها ذکر شده و اینکه قیمت ها به روز رسانی شده اند

  17. آذری گفت:

    سلام فرش کاشان هستن ؟

    قیمت بهترین فرش ماشینی کاشان رو میگین
    فرش برجسته جنس خوب

    1. ادمین گفت:

      سلام خدمت شما

      بله تمامی https://mahoormarket.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AA/بافت کاشان هستند
      https://mahoormarket.com/product-category/%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86%db%8c/%d9%81%d8%b1%d8%b4-1200-%d8%b4%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d9%87/ داخل لینک گذاشته شده حتما از طرح های زیبای ما دیدن کنید

      تمامی کارها صادراتی هستند و با بالاترین کیفیت بافت میشوند.
      ضمانت نامه معتبر شرکتی دارند

  18. علی اصغری گفت:

    فرش های زمینه سرمه ای و مشکی هم دارید ؟

  19. صابری گفت:

    سلام فرشهای ۷۰۰ شانه چقدر ضخامت دارن؟

  20. ابراهیم حاتمی فر گفت:

    سلام و خسته نباشید
    توضیحات تون خیلی خوب وکامل بود .👍
    ممنون از سایت خوبتون.
    به امید خدا تا چند روز دیگه خریدم رو نهایی میکنم🙏

    1. ادمین گفت:

      در خدمتتون هستیم

  21. صادقی گفت:

    شما فروشگاه هم دارین برای خرید کجا باید بیایم

    1. ادمین گفت:

      سلام بله
      لطفا با شماره ۳۸۴۳۷ تماس بگیرید

  22. مونا گفت:

    برای خرید فرش چطور مشاوره بگیرم
    ممنون از پاسخگویی تون
    🙏🙏

    1. ادمین گفت:

      سلام
      در مورد خرید بهترین فرش ماشینی در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده. اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید با شماره فروشگاه ۰۲۱۳۸۴۳۷ تماس بگیرید.

  23. Mona گفت:

    برای خرید فرش چطور مشاوره بگیرم
    ممنون از پاسخگویی تون
    🙏🙏

    1. ادمین گفت:

      با شماره ۳۸۴۳۷ تماس بگیرید.

  24. اصلانی گفت:

    سلام من میخوام ازتون فرش بخرم فرشهای وینتیج بهترن یا افشان و کلاسیک ها؟

    1. ادمین گفت:

      سلام
      انتخاب فرش بستگی به سلیقه شما داره
      فرش وینتیج برای دکوراسیون های مدرن مناسبتر هستن
      و بقیه فرش ها هم همیشه جذابیت داشته و دارند.

  25. یادگاری گفت:

    مرسی از سایت خوبتون
    مطالبش خیلی خوب بود

    1. ادمین گفت:

      سلام ممنون از شما

  26. Adib گفت:

    Salam
    In k migin behtarin farsh mashini alyaf akrolik dashte bashe az koja befahmam Vaghean akrolik hast ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام . اطلاعات فرش رو می تونید از روی شناسنامه پشت فرش مشاهده کنید.
      بله بهترین فرش ماشینی سال ۹۹ در فروشگاه مارکت فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته از جنس نخ اکلریلیک بودند

  27. راضیه گفت:

    سلام مرسی از سایت خوبتون
    فرش ۱۰۰۰ شانه با ۱۲۰۰ چه فرقی داره کدوم بهتره؟

  28. ساحل گفت:

    من فرش سروین خریدم ازتون واقعا دوسش دارم خیلی قشنگه

    1. ادمین گفت:

      سلام
      مبارکتون باشه فرش سروین یکی از پرفروش ترین مدلهای فرش فانتزی ماست

  29. سعادتی گفت:

    نمونه فرشهایی که طرح خلوت داشته باشن چطور میتونم ببینم؟
    رنگ زمینه فرش خاکستری باشه البته دوس دارم کاملا جدید باشه و مد باشه الان چون دارم دکور خونم رو تغییر میدم

    1. ادمین گفت:

      سلام

      اینستاگرام ماهورمارکت رو چک بفرمایید

  30. sadaf گفت:

    سلام مرسی از سایت خوبتون خیلی بی نظیره

    الان فرش بهترین فرش که برا جهیزیه مناسب باشه چیه؟ بیشتر چی مده / میخوام رنگش طوسی روشن باشه

    1. ادمین گفت:

      سلام

      نمونه فرش های درسا ، سروین و ارمیده جز پرفروش ها بودند.

  31. FAEIZE .H گفت:

    من فرش شایلی ماهور رو خریدم به نظرم بهترین فرش ماشینی که تا الان دیدم از نمونه های فرش افشان همین فرش هستش. خیلی ارزون تر از شهر ما هم دراومد و اینکه ارسال رایگان داشت برای ما به صرفه بود حتما معرفی می کنم شما رو به بقیه

    1. ادمین گفت:

      سلام با سپاس از نظر شما

  32. عرب نیا گفت:

    درود
    برای خانه ای که دکور آبی دارد چه فرشی پیشنهاد می کنید ؟

    1. ادمین گفت:

      فرش های زیادی میشه با این دکور ست کرد. کرم ، آبی، سرمه ای فرش هایی هستند که می تونید با دکورتون ست کنید. برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ما پیام بدید.

  33. sadat گفت:

    فرش طوسیه خیلی خوشگله قیمت ۹ متری رو می خواستم

    1. ادمین گفت:

      برای اطلاع از قیمت ها با فروشگاه تماس بگیرید. ۰۲۱۳۸۴۳۷

  34. کبری نصرالهی گفت:

    واقعا فرش افشان رزگلد که ازتون خریدم بهترین فرش بود. ممنونم موفق باشید

  35. mehdi گفت:

    لطفا قیمت فرش اول را بفرمایید چطور می توانیم خرید کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      سلام برای اطلاع از قیمت این فرش در متراژی که می خواهید با شماره فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

  36. سارا گفت:

    این فرش های ۱۵۰۰ شانه خیلی زیبا هستند برای خرید کجا باید بیام ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام برای خرید فرش های ۱۵۰۰ شانه به فروشگاه ما در خاوران سر بزنید آدرس در پایین سایت هست و اسنپ رایگان با شماره گیری ۰۲۱۳۸۴۳۷

      1. ناهید گفت:

        سلام قیمت قالی ، قالی طرح افشان چنده؟
        نمونه های بیشتر رو کجا میتونیم ببینیم ؟

        1. ادمین گفت:

          سلام خدمت شما

          برای دیدن https://mahoormarket.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B4-12-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86/ میتونید وارد لینک بشین هر طرحی با مشخصات کامل توضیح داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *